UNDE指數

格林斯潘零六年講過,為左掌握經濟實況,佢唔會放過任何數據。亦因為咁,連底褲都唔放過。

格老認為,內衣著喺底,唔會有人睇,所以係咪買新底衫褲,好視乎有無多餘錢。
如果底衫褲賣得好,即係經濟唔錯,相反證明經濟差。

佢重視既UNDE INDEX,早一兩年的確同經濟表現吻合,但今年有人質疑可信性,因為截至第三季,UNDE指數反而係升!

市場有好多解釋,除左話因為數字反映唔到經濟實況,仲可能因為前幾年男人慳錢無買新底衫褲,但依家著到殘殘舊舊,穿曬,所以局著買番新。

歐洲呢個骨牌,愈搞愈大,美國經濟如果比預期好,會有一個緩衝作用。

的確,美國最新無論零售,紐約工業製造業指數,都全部比預期好。

就連花旗自行編制既驚喜指數,亦重上四十樓上,上番第二季水平。顯示,美國經濟的確無預期咁差。

但另一方面,沃爾瑪自己做既調查,十個媽媽,只有一個話經濟好。經濟好壞,美國各界有不同判斷,同觀點。

巴菲特可能講得啱,美國依家只係樓市唔得。但樓市對經濟潛在影響,股神有無低估呢?
的確,下周四感恩節前前後零售旺季,會係對美國經濟好壞有定奪。

Amazon 一部Kindle Fire 提早一日推出,就幾乎令Tablet 市場變天,反應遠比預期好,似乎真係下至底底、上至高消費電子產品,一樣滿堂紅!

如果信股市左右消費市道,咁樣,十一,十二月份經濟理應唔會太差。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將