2012

作為投資者,今年唔值得留戀,凡事從好方面諗,今年實在太差,出年未必唔好。

但從另一角度想,西方衰夠,意想不到既震撼事件,可能喺東方發生。

中國概念硬著陸,印度潛在火山爆發,仲有再融資高峰期,債券供應大增,企業要高息發債,西方經濟唔得,結果出事唔會係歐洲,而係亞洲。

由於太不明朗,如果依家成功睇中出年市況,你唔止係大師,而係超人。

提起超人,今年先賣碼頭,再拆東方廣場,連本港零售物業亦變相出售,簡單講,佢賣一次、中一次。

不得不服,一一年,要頒個最佳套現獎俾佢!

如果講最佳管理層獎,分析員話,應該非獅子彼德王莫屬。三年炒三千,三年後增聘人手會多過三千,咁高深既纙輯,係佢先諗到。

況且三年內,要應付萬幾員工情緒不安,涉及既技巧,唔係個個有咁既能力!

最佳分析員,一早揭曉,丁Sir早在年初已預言第三季股市會見底,亦講中恆指會低見萬六點,準繩度之高,行內無出其右。

有人批評得獎人係明燈。其實咩叫明燈?有燈,黑暗先有光明。況且讀過燈塔理論,大家都明,其實個個咪係搭順風車!!

享受無需付費既著數,調轉,你俾錢基金經理,又會唔會話對方係明燈!!

Sir今天預言恒指明年會低萬二點,其實已經比佢之前目標提高二千點,大家震驚之餘,應該要記得今年最大的教訓: Think the Unthinkable!

況且丁SIR無錯的話,其實港股呢個跌幅已經比不少亞太/ 新興市場理想!

點都好,二零一二有人形容為近半世紀以嚟,最睇唔通既一年。沈大師,劉紹文劉老師講得實在,憑經驗,信自己,同信感覺!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)