小巫與大巫

一個被形容為左右歐洲歷史既峰會、上星期曲終人散。

不過留底既、並非一個好似德國總理默克爾所講既穩定聯盟,而係做成歐盟內部更大既分裂。

走左英國,最少有四個歐盟國家話要視乎文本最終定案,先決定係咪簽署。

捷克總理批評,新既歐盟協議就好似要求佢地喺一張白紙上簽名,形容條約連名都未落實,而家強行推出只係政治短視。

呢啲非歐元區國家,質疑呢個布魯塞爾協定有關收緊財政紀律既要求、到底係單單綑縛歐元區成員、定係所有簽署既歐盟國家。

就算十七個歐元區成員,內部一樣面對巨大阻力,愛爾蘭反對派要求政府,需要就協議舉行全民公投,而結果幾乎係一定失敗。

荷蘭反對派、亦批評少數黨組成既政府,喺處理條約上並唔妥善。

連一向支持歐盟既丹麥,國內反對聲音亦增加。

新嘅財政協議,建議懲處赤字佔國內生產總值超過百分之0點5嘅國家,但係自動制裁機制點樣啟動,仲有待確定。

德法代表更表明,協議係仲需要包括埋稅收、金融監管、以及勞工市場既政策。

匈牙利同瑞典都對呢個建議有好大保留。

歐盟外交人員希望,星期四可以舉行第一輪條約既談判,草案就希望下星期可以完成。

對於上周協議,金融時報主筆馬丁沃夫Martin Wolf不留情面批評,整個峰會只係一次災難性既失敗,帶來只係一個更唔穩定、以及停滯不前既聯盟。

佢先於文首大力諷刺祖家首相卡梅倫,形容佢既要留在歐盟攞著數、但又變成令英國成為孤島。

但真正要鞭撻目標,其實是德法。

馬丁沃夫話,德法係判斷錯誤,認為喺歐元區內經常帳問題未解決前,任何既收緊財政措施,最大機會引發既、唔係復蘇,而係更大規模既經濟衰退。

佢指,卡梅倫的確鑄成大錯,不過同德法相比、小巫見大巫。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)