不走回頭路


香港主場,亞洲金融論壇今年絕對唔係雷聲大,雨點少。

既有政策公布,亦有深度內容。更深層次訊息係,中國決定,不走回頭路!

從最新公布政策構思以及舉動睇,訊息有多個。一,人民幣國際化既堅定不移、仲會加快。

二,香港扮演角色繼續吃重,做其離岸市場大佬。

三,就係國家醒我地,我地亦要照顧國家,幫佢地班水。

變相將A股EFT同 RQFII合二為一,算係一絕。未有港股直通車之前,先嚟個A股直通車。

用最普及既ETF產品引資,再經RQFII回流機制投資內地股市,一改以往靠基金產品特性,普及自會大為加強。

簡單講,內地呢招深化人民幣產品之餘,亦有收引資內地股市之效。

但論影響之深,莫過於容許H股用人民幣在港集資。

中證監副主席姚剛輕描淡寫一句,中環人卻形容效果震撼。

有此一著,在港人民幣金額同流量會多好多,一定唔止依家六千億咁少。

由國企帶頭做人民幣集資,香港願望達成,亦解決內地融資多之困,算係一舉兩得!

有得必有失。香港市場融資額會多,但消化問題,係另一回事。

更重要,如果人民幣長遠升值潛力假設不變,手持港幣做買賣單位既H股,地位會點,要留意。更重要,既然大鑼大鼓俾H股在港人民幣集資,港交所交易時間,只有不斷延長,唔會縮短。

為國家效力,未必個個經紀係咁諗。但金管局身先士卒,即時支付結算系統加時五個鐘,延長至半夜十一點,為既就係配合英國搞人民幣業務。

呢招搞到專程來港既英國歐相,不知幾開心,以為執到金!

有人話,俾英國搞人仔,即係削弱香港地位,呢為大錯特錯也。英國有得搞,只係同香港以私人合作性質落實,無左香港同內地官方對等地位。

況且,今次英國搞,係要經香港即時支付結盤系統RTGS進行,簡單講,最重要既交收工作,香港話曬事。

所以,前宗主國唔係搶我地生意。中國人民幣業務,不熟不做,但講信,香港始終係阿爺半個仔。

英國模式似乎會逐步擴展到其他主要金融市場,他日人人有份做人民幣業務,但千萬不要自亂陣腳話驚地位不保。

因為呢的境外市場,變相通通都要向香港匯報,呢招真係唔LIKE唔得!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將