留底比走的好

相信無一間投行,會好像高盛一樣咁惹火!

兩個月前行政總裁布蘭克費恩已經預言投行不死。

結果係高盛第四季盈利雖然倒退近六成,但係遠好過預期, 受新金融法規影響,坐盤收入大跌五成六,不過固定收入、外匯同商品交易,以及股票交易收入都只係跌一成幾,表現好過晒其他投行。

原因一方面係高盛第四季變得更進取,量度銀行每日承受風險能力既VAR、由一億美元跳升至第四季既一億三千五百萬美元,係二零一零年第二季以來最高水平。

布蘭克費恩更對前景投下信心一票、預言經濟同金融市場都有改善,已經見到令人鼓舞既跡象。

如果再拆細盤數,高盛盤數靚、好大程度係控制成本既能力好過同業,期內員工人數就減少左二千四百人,比起舊年年中預測就多出倍。

不知大家是否記得霍大班名言: 「走左令留底既更開心」?

顯然,布蘭克費恩絕對係支持者,要裁員絕不手軟,至於幸運無被裁走既、雖然整體花紅減少兩成一,但已經「跑贏」全年業績倒退四成七既幅度。

留得底既3萬3千名員工,低至茶水阿姐、上至CEO CFO,平均每人分少左一成半,但仍然有分到36萬7千美元,即係超過280萬港紙,比起華爾街平均減花紅兩至四成,已經足已令同業眼紅。

金融時報統計過、過去十年高盛派出既花紅,高達1250億美元,換算就係一萬億港元,比起高盛賺既盈利仲要多出一倍。

單計舊年如果薪金開支減少三分一,就可以令股東回報由百分之七、增加至一成二。

如果將花紅比例同摩通睇齊,股東回報更可以增加一半!

事實再次證明做高盛員工,好過持有高盛股票。

MONEY AND POWER作者Bill Cohen (此君一早提出高盛方為全球真正統治者,真係「真知灼見」!)亦認同高盛不理股東利益,高盛應削減花紅。

話說回來,不論布蘭克費恩及摩通Dimon,都對後市轉為更樂觀,大家又會否視為一枝強心劑?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)