商交所

小加總裁今日一句”I WSIH THEM LUCK",道出商交所前景如何。

當年商品交易所一夜之間誕生,背後詳情仍然係個迷。

商交所員工仍在,總部就由ICC搬到CYBERPORT,產品依舊,都係得個金。

撇除租金,洗費,員工開支。唔少行內人士傾開都話,到底佢地生存到幾耐?

大曾好想搞商品,港交所當日認為無得做,於是殺出商交所,事後回想,係有人計錯數,高估形勢?定係受大曾所累呢?

平心而論,巴利張震遠有抱負,中國人要有一個具備規模商品市場。

所以佢當日,率先想搞係石油期貨,仲話有泰山石化支持,之後就會再引入內地大油企,解決交收問題。

誰不知,想法太理想,祖國唔肯,令一切成泡影。

依家,小加口氣,勢必力谷商品。有人會問,當年唔嫁,點解依家又嫁?

好簡單,係國策。人民幣要國際化,中央當然想任何金融產品,特別係商品都有人民幣計價。

既然,香江小地係離岸中心,香港幫手,亦順理成章。

好多人會質疑,香港做商品,無得做。但我地以前都大大話話,有個商品市場。

其次,依家唔係需求問題,而係需要問題,國家要做,豈能說不?

內地無疑有商品市場,亦有多個商品交易所,但問題太分散,亦太土炮。

祖國目的,係要國際金融市場有話事權,定價權同遊戲規則,唔需要再俾美國指指點點。

商品咁重要,內地顯然係想利用香港既市場深度,基建,同國際投資者背景,做一個切合中國需要,同符合中國利益定價機制既商品市場。

我地唔會話,港交所前途無限,講到尾,388只係隻棋子。

但小加講到明要搞,絕對代表獲內地撐場,相對優勢中環一定較數碼港強。

有件事不能忽視,就係如果一個唔覺意,有產油國決定將石油買賣單位,由美元,改為人民幣有份既一籃子貨幣,到時個遊戲會相當有趣!

香港點搞商品呢?就係配合內地,等內地指揮開閘。

內地有存倉,同付運點,無既係系統同市場。香港一定係輔助,既然相比股票,商品更有影響力,要搞一定唔會係小加一人話事。

講到尾,內地上交所及深交所JV,商討咁耐都未有下文,同呢樣野有無關呢?不妨晰目以待!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將