中場

投資情緒係咪高漲呢?我地做左十幾年接觀眾電話節目,其實有個指標可以參考。

就係觀眾打入嚟電話愈多,個市就愈牛!

下晝,我地收到電話數目,高達三十個,好耐未試過咁多。呢個有線投資者情緒指數,拍得著VIX。

升市原因,係舊年跌得多,而且有憧憬,只要諗緊既利好消息未出台,一日繼續有推動。高盛最近建議全數徹離防守股,完全中曬。

中環人話,佢原本係奉行基本因素判斷,做左大淡友一排,有幸力保不失,直到最近決定加馬股票投資組合。

呢位高人話,佢一向唔多受外界影響,但令佢變,係發現市場錢真係太多,而錢正係可以解決股市長期不振既最佳武器。

QE未到三,LRTO未到第二輪,大戶資金已經唔可以忽視。

單係今個星期,每日一,兩間香港公司發債,坐底超額十倍,私人銀行認購比率更超過五成。

呢個只係前奏,如果伯南克同德拉克到時按制,怕且更無人阻得著佢地!!

作為全球最大基金管理公司嘅掌舵人,Blackrock既芬克,正係買重全球再QE,佢嘅建議係,將所有嘅資金,全數押注喺股市。

咁進取,係佢有信心、希臘問題最終可以解決,未有結果之前,股市會非常之波動,但無理由因為噤,而唔投資股票。

而當全城最後一個淡友入市,就係股市見頂之時。所以有對沖基金利用魯賓尼指數效應,認為既然魯賓尼都睇好,就要沽貨,但今次看來末日博士未必輸曬!!

因為,魯賓尼唔係最後一個淡友。索羅斯淡個佢,幾星期前仲話信我者,依家要為生存著想,唔係時候諗回報,所以,如果連索羅斯都叫人入市,先係真正要小心。

投資者依家係好慘,因為無好指標做分析。以往睇債息曲線,但條線俾伯南克愈搞愈「平」,就算真係代表預示衰退,但市場總有理由話係聯儲局會搞事。

再講,經濟數據又水份重重,所以入市標準,真係視乎資金點流向。

美國塑造一個美麗圖晝,佳士拿拍一個超級碗總決賽半場廣告,派出奇連伊士活。

一句讀白「It's halftime in America, too」,話美國唔係就咁就俾一拳打底,依家只係中場休息,最終「our second half is about to begin,fighting again」!

成個廣告冇提過車廠個名,兩分鐘廣告,夾埋見唔到十秒車款。

有輿論批評佳士拿、真正用意係報答總統奧巴馬、出手拯救車廠、支持佢連任。

調番轉講,其實熊仔係咪同樣真係咁易被打倒,還是依家只係中場休息!?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)