藏金

被認為係投資聖經,佢喺財富雜誌,預先披露左、將會俾巴郡股東嘅信嘅內容。

股神主力焦點係解釋點解股票,會跑贏黃金同債券。

話投資嘅定義,係要提升財富嘅購買力。

不過黃金肯定唔符知佢心中定義,因為工業需求有限。

巴菲特話,宜家買黃金嘅,只係出於恐懼,雖然過去十年證實買黃金係啱,但呢個只係贏在一時。

長遠要繼續升,就要參與嘅投資者數目不斷增加,不過巴菲特對呢方面就有疑問。

丁sir亦認同,金價已經見頂!

雖然林行止繼續因為內需而睇好金價,不過丁Sir話,佢接觸既內地富豪,對黃金需求已經減少!

第二樣巴菲特唔鐘意投資嘅,係債券。

全球最大嘅資產管理公司貝萊德話債券貴。

巴菲特直頭話,唔好以為債券安全,其實宜家係最危機嘅資產。

但過去十年、好多國家嘅債券,買咗只會損害緊投資者嘅購買力,收番嘅息同本,補唔番通脹損失。

以美金為例,喺佢接管巴郡嘅47年,購買力跌八成六。

以為買美國債,每年收息五厘七有得賺,但扣埋稅,其實只係打過和。

佢話,喺八十年代買債都仲好啲,宜家嘅息口噤低,連本彌補唔到通脹,應該要喺債券上面,貼番個警告標籤。

巴菲特話,唔鐘意呢類投資,宜家揸住啲美國國債,亦只係當短期俾手頭資金停拍。

巴菲特唔睇好美債,相反、比佢仲早一年睇淡、最終要因為睇錯市而認錯嘅債王格羅斯,就繼續反手吸納美債,增持到一年半以來嘅最多。

格羅斯旗下嘅總回報基金,連續四個月增持美債,上個月嘅持倉比例,由舊年12月嘅三成,增加到三成八。

更進取嘅係基金著咗一半,係持有按揭抵押證券,比重係兩年半以嚟最高,反映格羅斯、唔信美國樓市會再出現斷供潮。

信乎?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)