重拾靈魂?

要品牌重拾靈魂,思捷重整業務嘅第一年,有個好開始。

半年賺5億5千萬,按年倒退七成四,但已經遠超市場預期。

結果一個下午就推高股價25%! 係13年最大升幅,市值單日進帳 46億!

各項表現都達標,甚至超額完成。其中,毛利率雖然急跌到百分之四點七,但依然高過之前預測嘅百分之1到2。

零售收入,只係微跌百分之一,按季更加急升兩成七。

要說眾望所歸、出奇不意、苦盡甘來、又或者咸魚翻生,咩都好,總之思捷半年業績就係好過預期。

由於市場之前估得太低、太保守,分析員承認,思捷短期股價放風箏既機會,會大過再插水。

思捷半年業績做得好,暫時為止,外界認為係谷底反彈,仲係擔心未必係一個長期現象。

始終五億五千萬半年盈利,同高峰期仲爭一大截。

行政總裁范德思舊年五千七百幾萬年薪,只係令公司半年搵五億幾,薪酬對盈利比例一成,係咪有的低呢?

但又從另一個角度諗,思捷核心業務就算點差,短期盈利上升空間,會大過下跌。

點解呢?

一,重組開支可能七七八八。二,范德思近六千萬人工,如果全數唔要,思捷半年盈利就額外多一成,如果一眾董事九千三百幾萬酬金又全數唔收,半年盈利會額外多近兩成。

毫無疑問,思捷係奉行福利主義國家既縮影。

不同係,福利主義國家市民快樂,但福利主義思捷,股東仍然未開心。分析員話,思捷今次只係出符意外地好既開始,以管理層薪酬回報,本應更要努力,為股東提高回報。

同樣係荷蘭人,范德思同當年荷蘭名將雲巴士頓的確貌有相似。後者,係頂級前峰,但如果范德思搞得好思捷,可能荷蘭歷史會記載埋佢,係新一代香港著名公司醫生。

中環人大部分都唔熟范德思作風。但從觀察所得,佢似乎讀左孫子兵法,學會一招兵不厭詐。

佢之前對前景講得太保守,四年計劃入面預期收入升一至兩個百分點,估計經營利潤率得百分之一至二,預測營業額按年跌三至五個百分點。

就係呢批數,令分析員之前對思捷極度悲觀,股價亦隨之反映。

正如某大行分析員所指,刻意審慎,唱低開高,咁咪贏曬!!由呢個角度諗,其實思捷半年業績,係好定唔好呢?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)