蝕錢之神

又到大戶每季派成績表時間。

索羅斯雖然半退休只管理自己錢,但無減進取程度,增持科技股達到一成二,將Google持股,由接近無,增加到近26萬股。

又同好多對沖基金一齊,追捧蘋果公司,令最近蘋果股價突破500美元創新高。

索羅斯叻在顯示,做大戶就一定要口是心非。

相比,約翰保爾森呢方面玩得差,沽邊隻,升邊隻,證明零八年賺大錢,都係佢生涯入面最大既白天鵝。

前賺錢之神對投資者表面自信,但背後買賣舉動,其實自己「騰雞」表露無遺。

可能係成名累事,為保名節,所以做出一啲散戶行為。

就係:睇升、錯。睇跌、一樣都錯。

舊年輸足五成,仲要向投資者道歉。「賺錢之神」唔想再蝕錢,決定改變策略,可惜,再一次「時不與我」。

約翰保爾森喺舊年底,先堅持買銀行股嘅組合無錯,仲話潛在回報高達一倍,原來轉過頭,已經沽出多隻金融股,不過,沽嗰隻,升嗰隻。

根據美國證券交易委員會資料,約翰保爾森喺舊年年底,盡沽6430萬股美銀。

不過,揀錯時機,美銀今年以黎,跟隨大市由低位反彈,升足4成3。

同樣錯失良機嘅,仲有隻花旗,保爾森呢頭沽哂2千5百萬股,花旗就有超過兩成升幅。

策略有變,保爾森連其他金融股,都減持超過一半,當中「富國銀行」,持股量更加大減八成半。

佢亦繼續減持黃金,喺上一季、將持有嘅黄金交易基金SPDR減到1730萬個基金單位,按季減少近一成半。

相反,佢仲揸住美國保險公司HARTFORD,百分之8點4股權不變,但眼見公司股價舊年跌左3成,心急有回報,保爾森逼公司分拆業務嘅行動再升級。

向監管機構提交文件,表明已經做過徹底調查,分拆會為股東,帶黎明顯好處,又話股東期望管理層,唔係一味認清挑戰,而係要坐言起行。

跌市大家一齊輸,最多都係輸多輸少,人家是五十步笑百步;

當市底由谷底反彈,你先走來止蝕,就不單反映無眼光,是連最後的堅持都輸埋,最基本的尊嚴都亦被迫放底。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)