條件反射

一張邀請函,帶挈蘋果股價創過新高,市值更加突破5千億美元。

蘋果星期三就會推介新產品,到底係iPad 3定係iPad HD都未知,但往績就證明,對股價一定有支持。

蘋果07年,推出第一代iPhone亦推高埋股價,一星期內急升近百分之7。
令市場期待新產品之餘,亦吼實蘋果股價。

由推介會、到正式上架期間,吸引買盤入市,股價平均升百分之4點5。新款嘅iPhone 同iPad 上架前一星期,蘋果股價都衝高近百分之3。

連獲利時機都有規律,所有蘋果產品,正式開售後一星期,股價就會回吐番百分之3點5。
蘋果投資者已經仿如粉絲一樣,對蘋果產品作出「條件反射」,而且由往跡看,幾乎例不虛發。

華爾街日報評論話,蘋果業務要保住增長速度,幾乎係無可能,但推介產品,刺激股價嘅定律,可能會無例外。

但長線黎睇,蘋果股分,可謂人見人愛。

調查顯示,465隻大型資本成長基金,超過8成半,都話有持有蘋果股分。
其中270隻,更加佔佢地組合超過半成,蘋果股價表現,變相成為呢啲基金回報嘅、主要動力來源。

有基金經理更笑言,佢想像唔到有行家可以不持一股蘋果公司股分。

其實都唔難理解,蘋果股分過去一年,升足5成6,跑贏大市七倍有多,又真係幾難抗拒!
蘋果佔標普5百指數比重達到佔百分之4,所以,有基金經理直頭話,唔揸蘋果,就等如買個市跌。

不過由近幾日蘋果股價見過545元後頗有見頂回落趨勢,一旦投資者真係傾向避險、換轉頭以逆向思維、將蘋果股價作為大市先行指標,亦未嘗不值一試。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)