債市熊

當十年美債息率升穿兩厘三之後,華爾街開始覺得,伯南克唔係一條螢火蟲,而係放火龍。

債息升,市場由處之泰然,變為坐立不安,係短短幾日內發生既事。

問番好基本好簡單既問題,點解債息升,對股市有咩影響?

原來,大家認為債息升係反映番美國經濟持續轉好,之前避險資金重新搵出路。但搞搞下,又轉為係擔心無QE,同埋驚債市泡沬爆煲嘅初期徵狀。

所以,豪賭QE一眾,開始話伯南克玩火。因為債息升,影響事關重大!!

新興市場教父Mobius 提出,債市拆倉早就預期之內,原因係通脹來了之際、坐收一、二厘息只係慢慢蝕入肉。

叫得教父,佢當然係唱好新興市場,理據都係離不開資金由債轉股,當中三分一都會投入到新興市場。

基本算術問題,十年美債近兩厘四,比標普五百指數一厘九左右派息率高,股市吸引力減。但之前債息就算低至一厘七,美股派息水平亦唔見吸引,所以債市對股市暫時影響不大。

買股票,係講盈利,以往債息四厘閒閒地,市咪又一切正常。市場俾人縱壞咗,債息跌又嘈、債息升又嘈。

結果,將伯南克神化,由弱小螢光蟲,被封為玩火龍。

都係果句,後市如何,還看數據,經濟好緊要,定放水緊要。市場太貪,經常想收盡齊人之福。

港股怎府辦?由此至終,香港無美股既盈利賣點。不明朗因素多左,容易製造利淡借口,況且第一季升咁多,趁踏入第二季前,鎖定利潤。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將