清袋

新地一向在企管界獲獎無數,堪稱地產界最有透明度藍籌。

不過Sorry,一直都唔多覺新地的企業管治如何了得!

說馬後炮又好,新地在售樓方面的手法一向不敢恭維,特別是那些售樓部高層的臉孔,以及四年前處理兄弟之間糾紛的手法,你說有高透明度嗎?完全感受唔到!

今日復牌急挫過1成半,係十四年嚟最大跌幅,市值單日蒸發超過380億。

380億等於幾多?

夾埋幾乎等同兩間思捷市值,亦多過新地今年全年既售樓目標總額。

即係一次調查、就賠上左集團整年既成果!

更令投資者話對股分有戒心,有大行就話,關注新地企業管治問題,即時調低目標價。

評級機構亦算快出手,標準普爾同穆迪同時將新地評級展望列入負面,即係三個月內可能下調評級。

雖然事件已屆醜聞性質,不過新地仍然堅持,聯席主席郭炳江同郭炳聯,可以繼續執履行相關職責。

股壇長毛David Webb話,一旦律政司提出起訴,佢認為新地董事會就要作出檢討,包括可能重新邀請郭炳湘出任主席。

相反、中環人問得最多既問題係,唔係企管,而係現實好多!

到底經過新地高層事件後,到底新地值幾錢,好唔好撈貨?

巴克萊,同幾間大行不約不同話,事件後,新地股價一定要有較大折讓。

用一個簡單分析,不明朗因素已經構成折讓,管治問題再構成折讓。無疑,就算公司管治點差,只要資產不變,總會值錢。

但上述兩大折讓問號,似乎無人計到,幅度有幾大。

新地係大行,同基金愛股,大行過往幾年,俾買入及增持評級,遠比建議沽出多。無他,管理質素溢價,但依家打折扣。

單一管理層事件,令大行變臉,就算中信泰富上次,都未咁快發生。

好簡單,大戶要向客戶交待,星期四晚美股時段已經掛左一批沽盤,你係分析員,你點?

高盛最直接,暫停評級,理由係計唔到數。

原因的確合理,但同樣發生喺新地身上,絕對係罕有事件。

成交榜首,股價大跌,明顯係機構大戶減磅。因為,好多基金有明文規定,唔可以持有管治有問題既公司,而新地發生既事件,正正觸發違反準則,需要沽貨。

債市無咁既規定,但新地一批十年債,一開市就跌穿一百,跌左足足四美金,股債齊跌情況,完全唔係一個過度反應。好簡單,都係果句,投資者要問,到底仲有咩問題。

亦會問,七名執董,一人過身,三人先後被查,仲有無下個?

講番之前問題,到底新地值幾多? 如果用資產值計,分析員無下調過,平均每股仲值一百六十五蚊。

至於股價要幾多折讓要合理?分析員指,當一間公司暫時TRADE緊CRISIS MODE既話,折讓最少要五成,先有人肯大手買,你會計到值幾多!!

地產分析員最新被客戶問得最多既問題,唔係新地點?而係整體地產股點?會唔會受波及?

依家當然睇唔到會,但股價反映,氣氛已經有問題。整體地產股,折讓亦需要擴大。

華爾街日報指,新地一向引述得更廣良好既企業管治形像,令佢地股價對資產淨值折讓,係咁多間地產股之中最低,今次事件毫無疑問會影響投資界質疑日後新地係咪應該有咁高價。

金融時報引述得更廣泛,認為今次事件,令外界更關注本港有無「官商勾結」既情況,可能會影響到政府清廉既形象。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)