無能力,無時間,無興趣

夏佳理時代告終,今日起,港交所主席由周松崗擔任.

話自己唔算熟證券。問番證券界,同佢接觸亦唔多,印象大多停留喺、港鐵行政總裁呢個角色。

的確,著住制服扮車站職員,同扮熊貓既盛智文,一齊拍廣告,深入民心之餘,亦夠哂親民。
唔少人俾周松崗既評語,係親切、圓滑。

周主席今日話,會多聆聽,特別本地持分者既意見。有市場人士期望,周主席可以打開隻耳仔,多啲同業界溝通

前主席夏佳理任內六年,促成多間國際巨企來港上市,港交所市值亦差唔多翻左一翻。

不過,同佢接觸既證券界話,佢作風較為強硬,形容佢,「行外人」唔肯聽「行內人」意見,令到部分本地業界人士,有啲唔滿意。

除左本地,港交所仲要發展內地、國際業務,港交所主席一大難題,係平衡各界利益,延長交易時段爭拗就係一個好例子。

考驗唔細,但一手促成兩鐵合併,周松崗協調能力,有一定保證。

但要問,工程師出身,證券相關經驗近乎零,有無問題?

有董事話唔駛擔心,一來主席唔涉及日常營運。

二來,前任主席夏佳理,無金融證券背景,一樣做得好,主持會議仲好有效率添。

要擔心既,應該係港交所點走出目前困局,近日市況淡靜,成交日日得四五百億,收入減少,仲要面對一埋「垃圾」股分的指控。

但另一邊,提升系統,拓展業務,支出將會大幅上升。

其實周松崗一向心思慎密,全早說的都是門面說話,除了今日「最後一句」:

記者: 為何不考慮加入政府?

周: 無能力,無時間,無興趣。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」