完美

一分幾近完美的業績報表。

產品繼續熱賣,令所有分析員跌眼鏡。

蘋果公司喺上一季總共售出3510萬部iPhone手機,比舊年同期大幅增長八成八,超出所有分析員預期。

至於另一項主打產品、平板電腦iPad,喺上一季亦賣出咗1180萬部,按年急升1點51倍。

帶動蘋果喺上一季純利急升接近1倍,達到116億美元,毛利率亦急升6個百分點,升至百分之47點4既新高。

睇埋現金,截至三月底,手頭現金110, 000, 000, 000.美元,用作應付每年只有100億美元的派息,都唔知講咩好!

當然,新增長動力不再是歐美,而是中國市場。

Tim Cook話,淨係大中華地區嘅收益就增加至佔營業額嘅兩成,iPhone銷量更翻左五倍。

可能平日見慣Tim Cook 的悶樣,今次罕有加入不少「辣句」。

微軟計劃推出集「平板電腦」同「筆記簿型電腦」一體化嘅產品,合併多個平台既WINDOWS 8,被視為新iPad潛在最大威脅。

不過庫克斷定,唔種產品唔會受市場歡迎、只係落後行家的防守做法。

「將多士爐和雪櫃合併,恐怕無消費者會受落。」

不過庫克亦表達出、同已去世既教主喬布斯有唔同管理風格,庫克話對於多個「侵權」既訴訟,佢係傾向和解多於對抗,近日佢地就同三星就一項訴訟達成和解。

當然,AAPL由二、三百美元升至今天的六百美元水平,當然累積不少市場沽空者,唔少對沖基金亦恐成最後一根稻草。

都是FT 的LEX 說得好, 經濟學上有"增長不可能永續,毛利不可能長期維持"的硬道理,但對於AAPL來說,這種只停留在理論層面的問題,即使是暫時,你除了擁有這間公司,還有甚麼可說?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」