戒心

熊彼德對資本主義有一個好獨特觀察,就係當經濟發展到某一個規模,如果無進步,無創意,就會進入自我破壞時代,最終被淘汰。

所以,市場最好既地方,就係仍然發揮到長江後浪推前浪功能。

賣點不再,剩餘價值下降,就要出局。新興市場通通唔認係市場經濟,同資本主義信徙,但目標根本明顯不過。

當年,高增長概念,七十年代造就亞洲四條小龍,當日小龍,依家是龍是虫,由外界判斷。

小龍之後,有金磚四國。但十二個月之內,四大金磚,有一塊根基不再,隨時倒下。

印度情況,明顯愈搞億糟。標普將印度主權評級展望,降至負面,肯定係為一批新興市場響起警號。

新興市場無疑仲有賣點,今年吸引大量資金再流入,但呢個只係反映佢地相對性有優勢,歐洲唔掂,美國唔肯定係咪咁做,令區內相對安全。

標普唔賣帳,認為印度負債多,係事實,因為佔左國內生產總值七成。

標普話,印度內部改革慢,有喺印度做生意外商,舉腳認同。因為,系統官僚之外,政策混亂,VODAFONE買完和黃印度業務,幾乎被掘要交幾十億美金稅款。

印度經濟問題,其實係滯脹所累。巴西情況如是,巴西大罵西方搞貨幣戰爭,岩。

但環顧多個新興市場,明知外圍貨幣氾濫,但內部仲大搞積極財政政策,似乎係為自己製造額外問題,到依家就出曬事!!

從好方面諗,印度被降評級展望,令中國有更大決心,同戒心。

一,唔會亂作決定,二,係趁形勢配合,盡快改革。

中國帶動作用,可以係話俾新興市場知,追求增長數字,唔係永恒!!

四大金磚無左兩件,造就後浪強勁。

跑出印尼之外,近期講過既緬甸,柬埔寨亦引起注意。

好簡單,由無增長,無人識,無人去,零基數效應,慨念一定有。基金人話,論人口,講資源,非洲有可能成為第二股後浪!!

講番印度,標普出手後,當地財金官員接連解話,反映的咩?騰雞!!!其實,如果射少枝飛彈,印度可以慳好多。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」