富豪專列

07年8月20日,外管局公布推行港股直通車。

恒指由二萬多點邊沿、一直炒上迫近三萬二千點。

同年11月4日,溫總外訪期間,說「直通車不來了」!

到今天,又傳出中央會再送大禮。

包括開動醞釀多時嘅港股直通車。

巧合的是,恒指與當年的水平相距並不遠。

前後只是五年時間,原來我們已經經歷了雷曼倒閉,金融海嘯、兩次歐債危機。

阿爺由四萬億刺激方案、到調控樓市,再收水,直至最近又三次減RRR!!

好像這五年,就過了一輩子一樣。

今天有中資券商話已經向中證監建議,推出「專項QDII」,即是用現有QDII額度,允許內地專業投資者,直接投資港股。

仲傳言中證監主席「郭樹清」反應正面。

當然,呢條橋巧妙在,既合法將資金投資海外,又無違反QDII規則!

呢個被形容為富豪專列嘅港股直通車、規模會有幾大?

睇番外管局已批出但未用嘅QDII額度,就有5百億美元,即係近4千億港元。

有人穿鑿附會,想像呢份大禮,會喺7月,由國家領導人來港,主持新特首就職典禮時送到。

按原則,SQDII看似有助藏富於民,特別是國內投資產品少,措施可以讓高端客戶到海外投資。

不過如單要說遷就富豪,似乎與中央與民藏富想法有出入,直覺上除咗呢班「富豪專列」嘅港股直通車,阿爺更關注係一般投資者都可以平價入場買賣港股。

因此內地兩隻基金、今年2月上報嘅港股ETF,審批工作已經完成,相關技術系統亦準備就緒,最快會喺1個月內推出,喺內地A股市場買賣。

為要與民同富,呢個港股ETF入場門檻認真低,只係需要100元人民幣,似乎這個才是真正符合阿爺心意的產品。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將