心裡有數?

競投倫敦金屬交易所進入最後階段,到底花落誰家?

睇出價、港交所、芝加哥期貨交易所、同洲際交易所旗鼓相當。

不過看看港交所股價倒水,一星期內,跌超過一成。市況問題之外,最重要係LME三個字。

倫敦金屬交易所董事會即將會傾收購建議,以三大買家傳出作價計,十至十二億英鎊,大家會問,係咪買貴貨?

當十二億英鎊上限價計,按二零一零年LME盈利,收購涉及市盈率一百廿六倍。

當然,數字上唔可以咁計,事關LME今年上調左交易費,另外兩年後會有本身結算所,每年慳過千萬英鎊結算費。

高盛計過,考慮埋上調交易費,節省結算費,以及營運模式改變,買方俾LME估值,仍然有四十倍市盈率。

如果一星期前,四十倍PE,對港交所仍然唔算太貴。因為港交所市盈率亦有三十一倍,但股價倒水之後,PE依家大約廿倍頭。

廿倍買一樣四十倍既野,一樣都係貴!!

LME係咪最終落入港交所之手,好快知。港交所仍然享有天時,地利,人和三大優勢。

一張中國牌,兼可以加快LME內地建存貨倉,監管層面上,英國金融監管局有份審批既,此人正是韋奕禮,前SFC 行政總裁。

難怪,華爾街日報兩日前已經預言,港交所「買硬」。

無論策略,及發展上,港交所有理由買。但對股價問題影響,不能不考慮。最簡單一個問題,假設港交所全數發行新股支付既話,股價愈跌,佢地要發行新股數目,就會愈多。

十二億英鎊,大約百五億港紙。現水平股價計,再加批股折讓,港交所要出售大約一成半新股,比一星期前,其實額外要賣多大約百分之二新股。

加埋倫敦金屬交易所本身淨現金只有二千幾萬鎊,之後會做結算所,港交所係咪投入多過百七億,值得研究!!

當然,十二億英鎊唔係最終價錢,港交所憑中國牌三個字,未必出到最高。但既然市況差,有條件反價,港交所倒不如搏一鋪,遲下叫平的!!否則,股價愈跌,發股就愈多。對沖基金就有大把空間搞事!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)