咪走寶?

去年今日,首批通脹掛勾債券iBond認購出乎意外地差。

結果,認購的、人人有分,15萬人最多申購四十手都分足。

事後不少人大喊走寶,話錯失賺快錢機會。

但不要忘記、當日發行iBond時、恆指處2萬2至2萬3,當日隨意找「金手指」、回報都要比iBond吸引,當天主流評論都是指「無肉食」!

誠然,當日有分認購4208,一來是因為預期「通脹來了」,更重要原因是、既然政府只是向香港人出售,加上有回報保證(1厘息),那作為納稅人沒有不抽之理!

結果,通脹真的來了、而且不像內地,根本無走過,iBond 上次派息就超過6%!

而且計埋債券升咗價,每手賺近7百蚊。渣到而家未夠一年,回報已經有近一成。

今次再發行iBond ,基本細節與上次一樣,唯一分別,係大家最關心嘅派息率。

第二批iBond首個派息日會係十二月廿四號,即係要睇嚟緊六至十一月嘅通脹率。

先睇今年頭四個月通脹率,由百分之6點1高位顯著回落。

政府估全年通脹率係百分之3點5,換言之即係話嚟6至11月通脹率平均係百分之3,比舊年第一批iBond、首次派息6點08厘計,回報少左一半。

但要注意,影響債價其實係通脹預期,預期一升一跌,都可能影響債券價格。

以我們政府的效率,其實都係有傾向低估通脹率,相信係要避免令市民覺得「生活迫人」。

雷教授都預測今年通脹率分分鐘會達4-5%。

雖然經濟前景的確轉差,但我們在此處都多次強調,經濟層面其實係有「滯脹」局面,所以今批IBOND仍然有吸引力,沒有不買的理由。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)