大俠出山

唔止失去靈魂,連驅殼都無埋。

柯大俠接手、出來派定心丸,指思捷管治無問題。
大俠果然係有一番大俠風範,縱使比被質疑唔識零售,柯清輝話,自己對思捷有感情、亦有十幾年了解,更重要係公司唔可以群龍無首。
柯生潛台辭是否: 1. 無人肯做所以做 (即是局中無人) 2. 對思捷有感情 (僅是感情牌、過渡性質?) 3. 仲要有一定認識 (環看整個董事會, 無人有零售經驗?), 真係捱義氣!!??
金融時報評論版Lex 專欄、更以「More Transparency Please」做標題,指思捷正經歷一次前所未有既「身分」危機,對投資者信心損害既程度,已經遠超出過去走錯時裝路線、又或者係營運錯誤既問題。
講真一間藍籌公司,五年嚟最少換左三個主席,三個行政總裁,三個財務總監。
雖說三三不盡,但外界完全唔知發生咩事。講真,分析員話,投資界未試過咁無助。
無奈係,呢間公司仍然算上藍籌,自稱有品牌價值。
你見過分析報告向客戶講一間公司時,話唔知發生咩事未?又或幾時見過,分析員報告變相係發出最後通牒未?
思捷每股值幾錢?呢個已經唔再係估值上既問題,所以大行用最低殘既有形資產值方法,量度底位,無謂信!!
你問思捷管理層?幾年嚟,佢地在意唔係思捷值幾錢,而且自已搵到幾錢,范德施人工?
將佢減薪一半,已經令公司全年盈利升五成。無錯,佢離隊,但難保繼任人唔係又是薪酬高,貢獻少,用唐唐既講法,講就天下無敵,做就有心無力!
大不了,絕招一出,劈炮去也!!
咁柯清輝又值幾錢?過去最少值十幾億!!
今次宣布大俠出掌主席,思捷不單無止跌、反而再跌超過一成。
但好似「中指黃」話齋,有些事神仙難變,因為開始無人信呢間公司。
外界認為,柯清輝係臨危受命。但換轉另一個角度,佢已經係中策主席,國際資源副主席,加埋思捷,大俠賣人頭,有機會破上市公司記錄。
佢接受訪問時講法,暗示三個字,就係急就章!!
中環人話,對柯生有憧憬前亦要諗下佢剩餘價值有幾大。無錯,佢係邢李源時代已經係思捷非執董,亦係彤系人馬,可以令大家諗到好多野,但又可以最終咩事都唔會發生!!
如果係思捷股東,最佳選擇係,一,公司業務改善。二,係被收購。三,其他品牌執曬笠,得思捷做獨市生意!
未算去到天荒夜談,但再等一的知其不可為而為知既事情發生,值唔值?分手,其實先係最佳選擇!!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將