大禮


七一快到,過去若干年,逄七一,十一,中央為博港人一笑,都會有利好香港政策。即係依家香港市場字典內既「送大禮」三個字!!

所以,咁多年,我地有安安,佳佳,盈盈,樂樂,仲有大堆點心,同人民幣業務。

除左四隻熊貓,一大堆自由行救番沙士後經濟,我地點量化中央俾香港既經濟政策效益呢?

國際金融中心?中國曼克頓?全球融資中心,排名第一,係咪個個受惠?

又調轉想想,中資上市潮,換來係大批假數企業,內銀申手集資,香港股東幫手籌錢,點心債好賣,賣到企業其實係利用香港相對超低既人民幣融資成本。

所以,與其話送大禮,好多政策都係互相利用,無香港,青島啤當年未必集到資!

無香港,人民幣國際化步伐未必順利。香港有得益,但內地既然同時有著數,呢個係雙向性問題,定義上談唔上係送大禮。

無錯,中央利好金融措施,理論上可以送俾另一個仔,澳門,但不可行。因為無得揀!

小直通車,另類直通車,甚至港股交易所買賣基金等等,正式宣布之前,,會有無限憧憬,一經拍板,係咪真係會令市況低位有承接,高位有需求?

股票既野,無人買,就係無人買。

十五年了,香港人想要咩大禮,中央如果親自問港人,有人會話,要多兩隻熊貓。

有人話,禁止雙非來港產子。其實大禮要送,送得有誠意既話,點解唔可以要求中央,進口本港食品全部八折。

又或者,更實際,持三粒星身份證港人,以後可以一兌一,港紙兌換人民幣。港人開心,人仔流通量又加大,幾好!!!!

以上可能都是痴人說夢話,不過有無想過,更多人的心聲應是、直接會要求,是減少對香港干預!!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)