戰利品

物有所值夢未完,但收購負累已經代價高。近百七億港元收購,成效未現,港交所市值即時縮水左五十幾億。

呢個亦都符合國際準則,事關邊間交易所,過往提出收購案例,交易未完,股價先死。

大摩未有呢單交易之前,已經睇388七十八蚊,極有可能一次中目標。因為,效益未計到,但價錢實太高。

更大問題係,港交所幾乎百分之一百,肯定會股本融資,比例未定,但已經足夠理由令對沖基金不斷累積淡倉。

高溢價,高增長,以至零負債,兩高一零賣點不再。港交所短期市盈率,肯定要同其他國際交易所睇齊,甚至因為唔明朗因素,而出現折讓。

至於不明朗因素,或者所謂DE RATING維持幾耐,就要睇小加功力。

如果簡單將成功與否,等同於係咪買得成LME,小加已經立下奇功。

阿爺推動,小加執行,再加香港兩個字,前宗主國對呢個養個百幾年既養子,尚算俾面。換轉由中國兩個字出馬,價錢再高,把握反而唔大。證明,香江今時今日,仍然有朵!!

小加先向中央送大禮,佢同羅力合拍既收購二人組,盡顯投行本色,既快,且狠,但未知係咪準?

無疑,州際交易所志在必得,對方出價亦勇於常人,但唔排除,一,係故意托價。二.州際就算買到LME,但極可能構成市場支配,監管機構呢關,未必過到。

所以,從交易博奕論分析,小加,羅力二人組,唔算熟練。部份原因,可能係為博爸爸一笑。

代父從軍,明眼人都睇到,意外係英國媒體,除左每日電訊報之外,對HK STOCK EXCHANGE,呢幾個字,總算筆下留情。

金融時報Lex 也算中肯,只是形容今次交易並非單純商業Deal,更大程度是一分比阿爺的戰利品! 不過呢分戰利品會以甚麼形態送比阿爺,恐怕小加自己最終都唔知道!

下回合,股東之外,監管機構呢關,更會再遇故人,小加遇上韋奕禮!!

除非,馬丁.韋仍然將雷曼迷債放上心頭,否則綠燈已亮。

香港今次最高明既地方,係將LME監管權繼續維持番俾英國金融監管局。呢樣野,值得一讚,一, 咁會淡化「失交易所,就先主權」既心理影響。

二,商品呢家野,香港無人熟,除非證監會搵丁SIR幫手,否則由香港監管,災難性影響比用多一倍價錢收購更大。

人民幣國際化呢枝歌,如果繼續岩拍子,收購長遠的確有利,但如果國際唔賣人民幣帳,咁就大件事。成宗收購,光榮與否,睇大家點衡量,始終有的野,係用錢買番嚟。

值得一提係,小加,羅力二人組,明示暗示,股票現貨市場無前途,配合新發展,大家應齊齊學商品!!!

丁SIR,此時此刻,全港投資者求你復出,我地好掛著你!! 

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將