打到黎!

民企公司俾獨立研究機構出報告指控,換一個角度,係你在明,人在暗。

既然光明正大,又何懼之有。

還記得早兩個月我們已預告,獨立報告考慮將目標由美利堅轉移到香江,估不到第一擊就燒到內房,仲算係民企內房略有規模既恒大,股價一度插水兩成。

其實揀中恒大亦相當合理,大市橫行之際內房靠著憧憬鬆綁極速反彈,唔沽空你邊對得著自己?

報告形容,恒大主席許家印,喺06年開始,就製造緊呢個龐氏騙局。評擊佢中飽私囊,揮霍股東最少162億人民幣嘅錢,喺佢個人嘅喜好上。

又攪足球隊、又攪排球隊,連動畫製作、電視電影等娛樂事業都攪埋,當成自己嘅迪士尼樂園,但股東對啲錢點用、就毫不知情。

可能反應亦早在Citron 預算之內,中環人話,恒大既明且暗,反應快亦有違規之嫌。

十一點大跌,近十二點公司話,了解緊,好快回應。到十二點四十八分,透過港交所發通告,全數否認指控。

五十幾頁報告,咁快睇曬,全數否認,值得一讚。但處理危機亦要講規舉,新交易時段三月實施,中午發放通告時段係十二至十二時三十分,為何恒大可以四十八分,刊發通告?

恒大一點左右在花旗安排下舉行就召開電話會議,但當時只係分析員可以參與,傳媒同公眾股東就要等到傍晚嘅第二輪。

咁緊張要見分析員,加埋下晝開市前就趕快有回應,明顯,恒大管理層太關心股價。關心股價表現,照顧股東係好事,但正如一的分析員所講,過份關心股價,總會令人覺得,有的野!!!!

恒大話,帳目無問題,所有分析員都唔會有疑問,因為帳目係咪有問題,根本唔會知。

一間公司爆,帳目百分百有問題,一間公司唔爆,又唔代表帳目無問題。

呢種諗法,正正係市場依家對民企帳目指控既不安。

講番今次五十多頁報告指控恒大,睇過既分析員形容,內容立體,雖不能盡信,但信服力亦不可低估。帳目跨大,負債低估,只要有數字指控喺套用民企情況,就會等同有說服力。

因為一間數目從來唔清楚既公司,有人清楚計曬數字出嚟,話你有問題,結果就算無問題,都會引嚟太多問題。

報告叻在,擺埋財政部上台,情況等於「嗱,唔止我話有問題,官方都係咁講!!」,即時提升報告認授性。

更致命係,報告對內房透過合營公司收購項目,繼而產生既表外隱藏帳目問題,可謂一擊即中!!

今次發表報告既CITRON,前身叫STOCKLEMON,唔知係咪有請你食檸檬既意思??

呢間機構主持人ANDREW LEFT,其貌不揚,但美國多個投資網站都有唔少FANS。

因為,ANDREW LEFT,根本上係渾水既祖先,佢出嚟寫獨立報告,渾水卡臣仔可能仲學緊咩係中國。

ANDREW零七年起,撰寫獨立報告,一零年專攻民企,經佢手,命中率極高,著名一役要數東南融通,其他大部份最終因為被踢爆,要美國除牌。稍一失手,只係奇虎三六零。

據聞,恒大插水之時,好多所謂BUY SIDE,根本係未睇過份報告,但ANDREW LEFT呢個名,令佢地不得不先行沽貨。

許家印話,正義必勝。市場對一間公司既信心,繫於股價表現。如果信正義,有咩其實一齊幫手,無問題。但你咁樣,同話「無你地事,行埋一邊啦」有咩分別??

但據聞,許老闆對著地產分析員,講中超,買賣球員賺最多,滔滔不絕。

所以,跑財經既,點幫到手,又?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將