HELLO,思歪!


七一在即,香江踏入倒數,是好是壞,無人能預。

思歪參選前,信誓旦旦話,無需大變,只求小變。點知,佢屋企十年嚟已經大變左!!

車位由露天變有蓋,地下由實心變地庫!

中環人話,先聽其言,再知其行,點會唔擔心。!!

上任前,賣點係改善民生,民望夠高,未上任,唯一資產既民望插水。

思歪就任前一役,最後贏家原來只有一隻HELLO KITTY。

於是,為博HELLO KITTY一笑,新華社提早啟動香江大禮慶回歸,銀行界睇過,形容文字豐富,但內容欠奉,連容許內地旅客遊輪往返香港台灣,再經日韓返內地,咁曲折都可以列入利港措施。

咁終於明白,海運大廈有錢途之餘,亦解釋胡主席點解會視察啟德舊址。

遊輪到日本,岩呀!!日本係HELLO KITTY朝聖地。

但對本港作為人民幣國際化既朝聖地,賓卡話,大禮談不上大禮,例如兌換上限不變,容許內地居民直接在港開戶,查實係追上倫敦,新加坡造法。

基金人話,以前影響港股,主要係三個英文字。包括V,S,C,即係代表價值,氣氛,同中國。

依家要加埋P,並且放最頭,所謂P,正正係政治及政策。

中環人話,依家有倒數FEEL,究其背後係無人知七一之後怎麼辦?

尤其係,未上任,民望插水,咁怕些咩?咁就係驚會造就太多醒目仔,及利益團體,做幕後游說,換句話,我俾你支持,你俾我政策!!

所以領匯回購唔排除,難保遲下,港鐵上蓋建公屋、更難保為換取金融界力撐,兼有「金融發聲局」和應,交易時段要縮短,華資行零股票印花稅。甚至,下回兩電電費勁加,難道要向誠哥、米高嘉道理買下兩電!!

以前有句說話,人之將至,其言也善,套用依家,其實係不在其位,暢所欲言。經過幾星期臨別贈言,市民對大曾部份班底,有臨別依依之感。但無緊要,大曾三大支柱,財政大臣,金融大臣,同香江市場主席,續任官場。

所以,習副主席始終高手一名,指令爵士支持思歪。

投資界老行尊話,只要思歪不思歪,七一之後不用CRY。


HELLO KITTY因被屈而喊,DEAR DANIEL更要發公開信。

HELLO KITTY無咀,無口難言。但我地都幫你唔到。因為,香港人雖有口,但都難言!!!  

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)