七翻身?


今年大家都預市況難料,眾多預測之中,原先大部份都估走勢係先低後高。 

但半年已過,情況有變。 眾多嘉賓中,原本一直對後市樂觀既鄧聲興話,頂多只係上落市格局。

黃師傳黃瑋傑更擔心,全年高位上半年已經見左。 

睇番上半年,歐債危機纏繞,加埋內地經濟放緩、上半年,恒指進帳百分之五,算係中規中矩。

但同大行目標仲有距離。

股評人審慎,大行相反繼續進取。 

匯豐講明,下半年如果睇淡,錯既機會好大。全年恒指目標維持二萬三千點。麥格理話,技術走勢好左,上到二萬既話,可能已經代表轉勢。花旗就認定,中資股再跌空間有限,嚟緊最少可以升一成半。睇好內房,保險同工業股。 


留意番,大行理據,離唔開政策因素,同估值吸引,到底見解有幾新,大家要衡量下。 


有印象既話,不止一間券商用相同理由,呼籲五月要買貨,不能沽貨。 


結果係點,無需重複。 吊詭的是、為金融市場迎接下半年、係一系列差無可差既製造業指數。 


整個歐洲大陸繼續陷於衰退,意想唔到係、連美國製造業表現都係三年嚟最差。 


亞洲一樣失色,連一向高增長既台灣同南韓、都要跌穿五十既盛衰分界線。 


結果係廿八個公布PMI既市場,十九個處於收縮。 


不過逆向思維,華爾街日報話,愈差既經濟數據,令投資者愈有信心各國央行會出招救經濟,無論係聯儲局既QE、歐央行非常規既LTRO,都成為下半年投資市場既強心針。 


的確,美股預測市盈率、跌至低於十三倍既長期平均水平,同樣經過第二季調整、亞洲市場既估值,已經回復到零八年金融海嘯以來最低水平。 


瑞信就指區內既市帳率、已經跌至一點六倍,比五年既平均水平,低左兩成。 


太平洋資產管理董事總經理EL-Erian話,正係美國同新興市場,成為下半年投資市場最大既賣點。 


不過好似埃爾阿里安預測,下半年投資市場仍然係烏雲密布,好似美國下半年既國債限期、以至年底就到期既稅務寬免措施,甚至係總統大選,一旦處理得唔好,都會引發連鎖效應,經濟師預言係甚至引發衰退。 


問題係、到底呢啲不明朗,會唔會令投資者卻步? 


花旗統計過去37年當估值跌至而家水平,未來十二個月賺錢既機會高達七成,平均回報有兩成二,相反跌既三成機會中,輸錢既損失只有百分之八,因此目前係適當時間重新建倉。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」