變臉

一周已過,新班子印象一般,見番班財金官員,小曾,阿強,同八十八層高,親切感有,但認受性仍然弱。

人既溝通,在於語言,表達之外,最重要係取決於人地明唔明你講咩?以及你明唔明自己講緊咩?

單係呢點,佢地已經順利過渡,但沒有進步。

曾司長幾日前,先至為經濟憂心重重,話有可能下調增長預測,今日來個大變身,又話有信心全年增長達標。

即係點?無疑,小曾無需要為經濟前景做假作謊,好大程度佢既經濟判斷,來自政府經濟顧問,刻下政府經濟顧問出身統計師,統計師睇得通係歷史數據,但唔知歐洲咩事,更唔知內地經濟好有問題?

八十八層高既陳德霖,幾個月前一句樓市睇唔通成為佳話。

幾個月後既今日,佢信哲旦旦話美國即使再有量寬,都唔會加快資金流入,對通脹及樓市影響,無對上幾次寬鬆咁大。

如果係,咁又幾好!!幾個月時間可以睇通全個局,難道證明佢能力高超,判斷高強?

無論伯南克,細孖德拉吉,近期對前景都係摸不清,看不明,的確,佢地貨幣政策考慮太多,相反八十八樓,貨幣政策零照顧,人工比伯德兩人亦要高,佢睇得通,只係一個理所當然。

八十八陳點解咁有信心淡化寬鬆對本港影響。可能有三。

一,如果話有,大家就會圍攻聯匯,攻圍聯匯,即係同前上司任白頭造勢。

二,係秉承新一屆政府河蟹精神,盡量減少憂慮,勾劃將來。

三,佢講既,係真話。

中環人話,三個可能性都有。陰謀論撇開,依家為官之道不在能力,而係誠信。財金官員,有數據憑藉,說服力強。

的確,自從伯南克一Q之後,六千四百億港紙襲港,之後無論二Q,同扭轉操作,技術上再無熱錢流入,呢點,八十八陳說得過去。

再者以香港貨幣基礎之多,拆息之低,再多一千幾百億流入,意義不大,從技術上講,陳總百分百對。

用數據基礎做當前分析,說服力強,但不代表前贍性高。六千幾億之後,係咪再無新錢流入香港,上帝都未必答到。因為,熱錢無聲無味,更重要係,經銀行體系結餘之外,錢可以真接由銀行或金融機構轉入香港,有幾多,部份係反映銀行外幣資產變動之中,結餘睇唔到。

來一個三Q,對資產市場影響有限,判斷係咪過份武斷太值得商確。

無錯,伯南克三Q,幾乎百分百機會唔會再推低港息,但唔可以因為咁,就結論樓市不會升溫。

無論樓價係乾升,抑或有成交既升,總之都係升。外圍愈印錢,市場就會愈認同磚頭可靠,資產市場既上升預期,只會進一步形成,而不會減弱。

無人會知香港通脹幾時落,樓價幾時跌。但八十八陳可能太與世無爭,對外圍了解未深。出面依家講緊咩?歐洲?OUT晒。

QE3?預左!!

最新既話題係新一輪貨幣戰,繼鬥零息,鬥貶值之後,依家全球玩緊鬥快,鬥多負利率。
所以不妨一賭,一至三個月內,八十八,會再一百八十度改口!!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)