亂象

中環人慨唉,今時今日,不禁諗起黑澤明大作,「亂」。

無論官場,市場,的確亂也。 似乎新班子過到一個月,要擺滿月酒,但依家?慳番。

同亂差唔多同年代既互相租樓事件,問責局職員短命十二天,思歪再創特區記錄。

記錄憑創,思歪咩鴻圖大計,係咪唔使理?近幾日,都知咩事。好打得幾日前力撐,還有官員任職要通過品格檢查,依家?

係咪上至政務司司長,下至公務員事務局,通通會被圍。如此下去,善哉唉!!

黑色星期五前,市場提前預演。你沽我,我沽你,怕既唔係歐洲亂局,債務危機,怕係不久之前仲憧憬處處既中國市場,驚既係數據會好差。

坦白講,市場最初太天真,抑或故意裝作,不得而知。

肯定,佢地原本對內地經濟,已經由二步曲,放緩後見底,演變為三步曲,放緩,加劇放緩,然後惡化。 上周四,三大央行出手,七日後,三大央行都忍唔著手。計埋減息,同寬鬆政策,即係七日內,七間央行做過野。平均每日,有一間。 要問?

中國經濟破壞力是否異於常人?答案唔在於中國本身,而係外界之前過份賭單邊,太樂觀,於是預期一變,俗的講,係反轉豬肚就係屎!!

熟識中國經濟同政情中人承認,好耐未試過睇唔通內地個局點玩。

地緣政治上,中國被圍。中日外長見面,晝面見,幾乎有人爆粗。中國大動肝火,自有理由,被挑釁越見明顯。

比幾年前,弊既係經濟硬實力削弱,從外圍及政治局勢,祖國更有理由要盡快穩定經濟,總理列入首要任務自有原因。更弊係,內地問題層層疊扣,為經濟增長之路加添困難。夠膽再來四萬億一次,外界亦會批評,懷疑,多過受樂。

今日市場之亂,體現市場之前視不而見既後遺症浮現。去年中起,區內為首新興市場唔得,早有人起,但波有人理。

外需求持續減少,訂單製造既增長好景不再,前景怎麼辦?不會太悲觀,亦不適抱樂觀。

世界唔會末日,但可能只會更亂。減息可以拖延時間,延幾耐?

以巴西利率計,每次假設減息半厘,到第十六次先見零利率。南韓,祖國,甚至澳洲,每次減四分一厘,還有十二次可以減。

以最頻密每月減息一次計,區內新興市場,最少仲有十二至十六個月時間拖延。建議大家真係睇下黑澤明既亂!!!  

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」