替代


最代表香港既地方,同標記,唔係中環,亦唔係飛龍。

廉署,同北角,更具象徵。一日拘捕四人,另一日就落案起訴五人。兩日內,九個人代表咩?

代表現任高官,同前任高官,官字唔係兩個口。財團,唔係惡曬。僭建繼續爆,醜聞未了完,香港反貪之城,形象確實鮮明。

新地事件,事情至今,唔算意外。案件會點,進入司法程序,不能揣測。

但涉案五人,許仕仁被控八罪,眾人之最,結果似乎不言而喻。

熟悉許老人稱,佢近日已是深居簡出,悉日親密戰友亦避見,而家恐怕他日真是罪成,未必受得起如此打擊。

藍籌巨企,七名執董,三人被起訴。有兩件事可能留意,一,哥哥湘,暫時無事。二,江聯兄弟二人,前者被
兩罪起訴,後者多加一罪。形勢上,郭炳聯係仕仁之外,最為不利。

哥哥湘無事,但分析員同熟識新地人士相信,由佢重新接掌機會微也。技術上,江聯兄弟僅被起訴,普通法之下,未入罪,一日清白之身,就唔抵觸擔當董事資格。

但中環人話,三月事發至今,新地股價明顯落後,企管備受質疑,江聯二人,好應該暫時一退。

兩人退,不代表哥哥湘上,分析指,原因係幾年嚟,佢攞唔到分之餘,在新地勢力大勢而去,更係金手指嫌疑人物。所扣剩無幾,老太復出,似乎機會偏高。

老太喺新地壓到場,係精神領袖兼決策人物,由佢坐陣名正言順。問題係佢老人家身體唔好,外界相信,老太復出只適過渡,不應長久,新地好應該借事件,調整企業管治,同董事會架構。

分析員指,如果從新乎內部高層睇,七名執董,陳國威之外,其餘全屬郭系,但坐正擔大旗,個個唔算合適。而執行委會中,董子豪一向譽為潛力無限,但主席一職,未免太高。

萬眾期待,卒之只係開兩個從來唔存在嘅位,美其名係「替代董事」,實則只係為籌備終極接班安排,拖延時間。

中環人話,好明顯新地主席及董事總經理兩個最高職位,一向由郭家出任,基於第三代未得,呢個習慣可能有變。新地點安排,索性局內或空降主席人選,但如果屬於執行性質,郭家未必想由外人掌管。最有可能係,將主席職位性質
,回復到鄺老太臨危復出時既非執行性質,再由相熟人選,或者真正獨立人士出任,當中以後者安排會最好。

另一個問題係,新地依家主席及CEO基本上係兩人兼任兩角。任何改變,有機會係先將職位分拆,如果認同獨立人士出掌新地非執行主席係最佳安排,咁,邊個擔董事總經理,人選更難。

郭系三人入面,鄺準年紀大,雷霆口碑一般,剩番只有黃值榮。非郭系,陳國威企業經驗最多,財務強項,但新地資歷最低。

其實講咁耐,如果江聯二人不退,之前估既有事,亦唔會發生,即係大家可以當無睇過!


留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」