歪思


振英管治第十六日,受制民望,同危機不斷,終於推出十六日維新運動。醫療券,生果金,還有居屋,中環人話,三大方向,內裡目的亦有三個,谷民望,撐自己,要派糖。

政圈中人明言,思歪大時份時間並不討好,但部份時間又似有可憐。現在既房屋問題,社會
分化,甚至近日既國民教育風波,係前朝問題繼續留。

但思歪亦算老練,於是來一招前朝舊橋,循環再用。

快捷之外,萬一計劃負面,大可搬出「唔係我諗」呢四個字。

思歪競選時,索造高樓價救星形象,但十六日維新運動中,樓市政策暫時只此一招,白表居屋申請者,可以免補地價買二手市場居屋,每年名額五千。

首先,從補地價入手,強化二手居屋市場,預算案已提。

政策有無用呢?地產分析員承認,有好過無,但有又不代表有用。因為,免補地價,自然最直接係會製造二手居屋市場價量上升既假設,既然有呢個假設,計劃賣樓既現有二手居屋業主反應會點?

更重要,補地價機制無疑影響居屋流轉,大拿拿幾十萬補地價,其實亦係一個影響居屋二手叫價因素,準買家出價會審慎,賣家開價亦會就著。依家,補地價關卡打開,有利之餘,會唔會觸發二手居屋價錢升溫,值得關注。

居屋流轉加快,係市場認為必須,而當中涉及向上移既機制可以打通。預算緊既,容易的因為居屋流動而上樓,居屋業主財政改善,受惠市場活躍,可以加快套現買私樓。問題係,私樓價太高,屯門新盤一萬蚊呎既話,黃大仙居屋業主,會唔會七千蚊呎價賣出單位,再貼多三千蚊呎價搬去屯門?

同埋唔好忘記,居屋補地價機制仍然存在,受惠所謂免補價,其實只係繼續買入單位居住權,涉及土地既業權仍然係政府,思歪依家,僅僅係將補價機制引申出既問題,人為推遲。

樓市問題,不能全數可以歸咎思歪,無錯,俾的時間佢。要解決樓市,供應之外,港人港地佢彈弓手,除此之外其實外國有把好橋參考。例如,新加坡外國人買樓,稅項要額外負擔。祖國二套房有限制。

澳洲外國人買物業,只限於買佢地叫既NEW DRILL即係新動工物業。政府求其抄一條橋,都足夠代表盛意權權!!

最後,有人問,青年宿舍係咩嚟。根據特首所講,咪就係專為岩岩投身社會,想過獨立生活既青年人,提供既住宿單位肯定,構思誠意有餘,便宜租金,變相幫你慳錢儲首期,技術上居住期滿後,有錢上車掛?

簡單講,咪即係青年人中途宿舍。或者希望集中營,甚至可以叫政府推動既青年中劏房!!!但單位從何處來?起得嚟,怕且要好多好多屆之後既畢業生先會受惠。為免流於空談,我係思歪,倒不如向發展商拍門,將部份空置單位轉做青年中途宿舍,第一個就搵扶貧委員會籌備小組既鄭家純拉!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」