和解

環球金融,地方智慧。依家,變為環球金融,助洗黑錢。美國參議院對匯豐既指控,毫不客氣,從好方面諗,錢解決到既問題,就唔係問題,罰款了事,重新開始。

但從壞既角度想,穩健經營,保守策略,唔再屬於匯豐溢價,罰款係一次過,但千金難買好商譽。如果三百幾頁調查報告,句句屬實的話,對匯豐股東嚟講,或者係繼三年前,另一次痛心經歷。

目前,對匯豐影響最大係點收科?外界認為,罰款了事,事件解決,但當中有可能低估幾個問題。

最簡單,幾多錢先擺得平?最近一次同類事件,ING 要俾六億幾美金,留意既話,佢地被指幾年嚟,二萬宗涉及古巴同伊朗交易,總額十六億美金。

匯豐呢?可疑交易被指最少二萬五千宗,金額百億計,論規模,匯豐似乎大件事得多,十億美元,難道就係咁簡單?!

再者,美國司法部縱然和解成功,美國監管當局調查未完,其他司法管轄區,會唔係跟咬可也,值得關係。

匯豐對成件事處理策略、認咗衰、極謙虛。無錯,對住政界人士,三百幾頁報告,過百萬份文件證據,無謂死撐。

但所謂既和解,係無承認、不否認嘅前題下,用錢解決問題,依家擺出一副理虧在先態度,籌碼上又蝕一章!!

兩年前,環球金融界係強逼監管時代,兩年後今日,係咩?It's fine time,罰款不斷。單係美國,近似匯豐指控既罰款有三宗,英國巴克萊操控拆息亦被罰,論金融機構比併,不被罰款,就難以成王。

對歐大班嚟講,當日為節省成本,做嘅一切架構重組,竟可以套用為向美國當局表達悔改既證據,而當日為提升盈利,而節省嘅開支,亦勢估唔到,分分鐘被接連訴訟罰款一筆勾,
環球金融呢四個字,代價的確相當大。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」