收容所



被自己總裁戲稱為「瘋人院收容所」。
 
里昂研究部門既獨特、偏離主流既觀點,好多時都引起市場哄動。
 
首席策略師「Christopher Wood」每周發布既「貪婪與恐懼」研究報告,觀點獨到,亦敢言其他大行不敢言之事。
 
或者係曾經預言匯豐會跌至廿八蚊,多年來里昂都無改變過沽HSBC 建議,呢啲報告內容都會引起市場關注。
 
里昂每年舉行的論壇,邀請的Keynote speaker都異常另類,試過請George Clooney (不是講荷里活, 是講平等社會),米高道格拉斯講Greed is Good,還有膽量請輸左選舉的Sarah Palin!
 
花巧些,更有風水指數,一樣係綽頭十足!
 
數近一些,近日喺梁振英上台後、里昂地產分析員甚至公開叫投資者未來五年唔好掂地產股。
 
作為海外拓展業務既第一步,中信證券分兩階段以93億收購里昂亞洲業務,點樣保留呢個研究部,成為整個交易最關鍵一部分。
 
里昂總裁施立宏同中信證券副董事長殷可、係促成今次交易既主導人物,長達兩年既談判過程中、兩人每個月都會搵一次機會坐底食晏或者Happy hour。
 
殷可心知肚明,用到帳面值二點二倍進行收購,係出價偏高,而收購係咪成功,就好視乎係咪可以留著里昂近千五個員工。
 
殷可就公開表明,會將里昂員工當作一家人看待,話唔想失去家庭任何成員,佢地亦唔會過問施立宏既日常運作。
 
華爾街日報話,面對著佣金下跌同交投量萎縮,中信證券今次收購可以話困難重重,關鍵正係施立宏同殷可、係咪可以克服文化差異,留著研究部既人材。
 
施立宏自己都講過,里昂既DNA,正是容納一批無法在業內主流大行可以收容的分析員。
 
特別係過去唔少外資大行想進軍內地市場,鮮有成功經驗,好似大摩95年有分參與成立中國國際金融,但十五年後都要分手離場。
 
大行亦潑泠水,認為價錢貴,同時關注中信入主後既執行能力同業務融合。
 
最擔心係交易導致里昂員工流失,特別係里昂有三成股份,係由員工持有,唔排除佢地會獲利套現。
 
有留意開大行報告,其實一向都會愛看里昂的報告,真係寫得唔錯,雖然觀點有時係比較另類,但非主流既建議,有好多時都更加可觀!!!
今次中信證券出手,就要視乎佢地有無本事留人!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」