跨國併購


歷嚟內地最大宗海外收購,中海油千一億買尼克森,好可能係睇中旗下嘅頁岩氣資源。
 
新收購56億桶資源量,近4分1係嚟自頁岩氣,包括首次打入加拿大「霍恩河」盆地、超過30萬英畝嘅頁岩氣礦區。
 
華爾街日報話,收購有助中國掌握相關技術。特別係內地對能源需求咁大,要滿足將來需要,頁岩氣先至係答案。
 
數一數,六月以來,國家先由特區開炮,將倫敦金屬交易所LME收歸版圖。
 
之後央企中信證券吃掉里昂,再嚟中海油千億現金併購加拿大油公司。三項交易,代表中國雖則經濟差,但人窮錢不短!!
 
一百八十倍市盈率,二點二倍帳面值,六成溢價或者係廿二倍市盈率,係呢宗併購活動既天文估值。
 
國家有錢,但品牌欠奉,軟實力比下去,國家BOUGHT BY CHINESE,相信仍然不時出現。
 
當然大前題仍然係合理溢價之外,再加高溢價!!
 
撇除中信里昂之交,港交所用大約三年盈利代價做收購,中海油用大約年半盈利併購,數字上證明,相對實力比併,中國還有錢產生剩餘價值。
 
假設歐洲真係面臨死亡,國家買既東西會更多,而所俾既高溢價,可能學溫總理所講,係對穩定全球,貢獻經濟,出一分力!!
 
先嚟一個商品交易所,再來一次巨額收購資源公司,阿爺牌局已定,就係資源勝於一切,既想擁有更多,亦想有定價話事權,背後亦變相底牌再露,中國是怕資源短缺,怕得要死!!
 
明顯,爺爺明知政治阻力大,七年休養生息再由中海油強勢出擊,同當年優尼科純粹為買而買不同,今次策略部署更見明高招,就係既想有油田,亦想有頁岩氣技術。
 
的確,專家先後提到,未來幾十年能源市場,因為Shale Gas 頁岩氣既出現而徹底改革。內地情況特別,因為,本土頁岩氣量潛在含量多少,因為技術問題,從來不得而知。
 
從數字上,內地希望到二零一二年,每年頁岩氣產出,會有六百,至一千億立方米,按北美情況,目標唔算進取,奈何,祖國目前為止,成功開採既頁岩氣井,僅僅六十個,大幅落後北美既十萬數字。
 
要八年後,每年供應最少六百億立方米,中國每年就需要發掘一萬個氣井。
 
基於技術怎麼可能的原因,中海油之後,857、386,陸續海外併購可期。
 
從好方面諗,定價權同資源兼備,祖國減少依賴進口資源,以及避免買貴貨,係合理預期,但地理環境所限,中國無可能做資源大國。
 
坦誠向外國交心本身既現實缺弊,有可能換來少一份阻撓。錢多係要用,買野客氣的,人地都賣得開心的,祖國暴發戶,已經係最佳反面教材。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」