罪與罰


業績遜預期。

訴訟不明朗。

增長放緩。

回報未達標。

一埋負面因素,個個分析員都話股價無得救!

結果呢? 原來市場收貨,Main Street 更無改外界對歐智華正面評分。

市場估匯控涉嫌洗黑錢會被美國罰10億美元,金融時報讚歐智華聰明。

一開始撇足七億,預先鎖定罰款開支,更重要係管理到整個市場的預期。

華爾街日報將匯控同巴克萊比較,話兩間銀行分別,係匯控管理層有遠見。

令匯豐錯誤已成過去,呢份美國大報認為,歐智華努力糾正匯豐弱點,唔係「空口講白話」,令匯豐值得比同業有溢價。

亦多得歐智華過去兩年,致力改善結構繁複嘅弱點,既出售資產、又精簡員工人數,而家話要糾正監管洗黑錢問題、改變企業文化,聽落唔似「空口講白話」。

的確,前朝錯誤,前朝負責。

呢個正係歐智華第二招: 秋後算帳。

匯豐似乎劃清界線, 講明監管失控,前高層可能被收回部份花紅。

每日電訊報報道,前行政總裁紀勤,同剛退面退休醫病既前打丁美州主管霍嘉治,合共七百萬英鎊股票遞延花紅,隨時被收回。

被問到仲有咩高層受影響,集團主席范智廉話,會逐一睇。

如果要追究。外界估計,兩名前主席龐約翰,葛霖,甚至管集團帳目既范智廉本人,都可能要負責。

反而歐智華由於負責投資銀行業務,並唔受影響,所以帳,算不到佢頭上。

七億美金夠唔夠,匯豐講明,數字可能更多。美林,同里昂指,訴訟開支大增,歐智華最少一成二股本回報肯定未能達標。

或許想多,這不又正是中了歐智華下懷? 既然市場認為多了一個不明朗的監管因素、令三年計劃難達標,那又何樂而不為,索性來個順水人情,放棄ROE 目標?

高招!高招!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」