英雄遲暮


八四年奧運,令李寧成名,集中國之光,體操王子於一身。

到八八年奧運,李寧失手,從此豹隱體壇。

但李寧呢個名,令李寧成為內地商界典範。二三三一呢個股份代號,令佢體現到財富。奈何,好日子總有盡頭的一天,李寧個人事業,似乎重複一九八八年體育事業既挫敗。

一人有一個夢想,李寧廿年前,正本著個人夢想,建立中國最偉大運動品牌。

呢番說話,佢過去講左多次,今日重複,內容依舊,但樣子特別殘。

依家終於明白,英雄遲暮箇中感受。

廿年嚟拍檔,張志勇退下火線。李寧亦明顯心不在焉!簡單話,一間公司唔可以長期得一個首席執行官去交待。

但呢句說話,應用於中國已經絕對政治不正確?

李寧強調,公司依舊,主席仲係佢。但明眼人都睇到,TPG代表擺明係空降,從金珍君表現,誰是主人,誰是僕人,一看就知!!

TPG算係俾李寧體面落台,通告再三強調,擴大主席角色及責任。即係加重李寧喺李寧既角色。

但李寧專注的咩?佢話,係對外事務同關係。簡單講,李寧其實掛主席之名,實際淪為公司既外事部總監,或者大公關。

從好方面諗,李寧管對外,TPG掌管理,業務營運有憧憬之餘,亦同時證明,李寧呢個前體操王子,仍然具備剩餘價值。

只要佢繼續有機會運送聖火,出席國家盛事活動,公司變相有一位其他名星做唔到既代言人角色。

但話說回頭,TPG入股李寧好一段時間,今時今日,高調插手,反映既係,李寧營運同業務,已經到左佢地忍無可忍階段,於是強勢出手,先執爛攤子,之後再算。

TPG係咪有神奇力量,呢個有待觀察。但李寧肯定唔係達芙妮,後者成功,唔代表TPG可以翻炒。

體育用品比任何一個零售市場經營來得困難,大如NIKE,ADDIDAS,銷售,毛利已見放緩。

TPG可能講得岩,李寧產品下一步定位係先決定,要專,定要濫。後者既話,李寧區區一個國產品牌,普及性,競爭力,輸曬。

前者要專,佢地亦可能低估,體育用品涉及好多技術科研,設計秘訣等等,李寧亦唔係強項。

同李寧合作過既人形容,王子做生意夢想有餘,但能力不足,對財務認知更係零。李寧憑李寧之名打響品牌,但管理及策略,李寧過問甚少。

股價證明,換管理層係無選擇既選擇。

單靠TPG三個英文字,李寧市值最多增加五億,增幅接近一成。股東有期望,係正常不過。但同樣,今日亦為中國品牌奏下哀歌。

堂堂國產零售品牌,國際體壇有少量認知度,依家要靠外資基金先令市場再有期望!!!?

豈能不說是可悲!!??

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」