神? 神棍?


兩星期前,我地話亂,兩星期後今日,更似有亂世之感。

鬥負利率、玩糧荒,驚經濟、沽歐債、希臘,西班牙通通傳出九月大限將至。到底全世界發生咩事?

到底發生咩事?係人人知大件事,但想唔出解決辦法。

亂世出英雄,但英雄未見,市場先有一派胡言。

堂堂聯儲局高層公然呼籲要無限量寬鬆,歐洲各界死到盡頭,只係曉要歐洲央行印鈔,內地數據公布一星期,外國既造假言論升溫,美國媒體竟然斗膽將中國數據同 LIBOR操控相題並論!!

臨到盡頭,別無他想,最後希望又再放喺政府央行出手!!

九十年代撰寫THE END OF HISTORY巨著既右派學者福山,幾日前發表文章,直接了當提到當前經濟同社會問題,令全球政府左傾,個個干預意慾增強,惟能力所限,形成不左不右,要解當前之困,政府要先諗自已角色係的咩?

福山份屬右派,一定唔支持政府主導,但佢認同時代有變,想政府袖手旁觀無可能,最佳出路應該係政府本身先限制規模,做到既小,且強。
可惜,市場暫時只係奇望政府一次又一次強勢干預。美國世紀量寬,債市泡沬未爆,反而成為效法對象,如果信短債長債關連走勢,十年長債債息萬一真係穿一厘,到時唔知咩世界!!

愈印錢,債息愈跌,係咪成功,市場心知肚明,面對比美國更不知所謂既歐洲,美國差,有歐洲墊屍底!!!

問題係,歐洲會點死,係壽終正寑,抑或突然死亡??

弊在,人人知歐元神仙難救,但人人暫時視而不見,自欺欺人,歐洲主流意見,甚至國際貨幣基金組織,仍然堅持,德拉吉即使無伯南克身軀,但有伯南克腦袋的話,歐央行步日,美,英印鈔之路,歐債問題會Get it done!!

信者得救? 但若是神棍,信者必死無疑。

無錯,技術上由央行不斷主動買債,會推低債息,如果兩年前咁做,係解決辦法。

但時至今日,係人都知歐洲問題無限大,歐洲經濟步入衰退,歐元區早日要有成員出局,全部加埋,等於市場認定歐元區雖則止血,但前景欠奉,德拉吉傻到創歐央行先河直接買債,變相即係將有毒既食品,自己一個食曬!!

亦即係話,由於全球第二大央行,有潛在中毒身亡風險,市場詭計達標之餘,以後造淡,唔再局限個別歐豬,而係整個歐洲。

有此一日,歐洲Game Over或者踏入倒數!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)