力挽狂瀾


冼博德,一個近年環球金融界評價極高既銀行大班,一個顧芷筠公開表達傾慕既人。

一星期嚟,佢的確大顯身手,功架十足。

如果八日前,顧芷筠將對冼博德傾慕之情付以行動,佢一定回報甚豐。

因為以低位一百九十九蚊計,每手五十股渣打,最少賺過千蚊。

冼博德八日嚟,為備受施壓既環球金融機構提供尚佳教材。

臨危不亂,據理力爭之餘,再施以外剛內柔技倆,聽落複雜,但結論簡單不過,萬大事,錢可以解決,就俾錢解決,總之大前題係能力許可,同聲譽不能損。

最後沖刺十一個小時談判,最終妁三億四千萬美金和解了事,是多是少,係一個相對性問題,如果認同之前盛傳既七億罰款額,咪少!!

但同意渣打實情被屈,僅僅一千四百萬問題交易比較,罰款額比例就相當於廿四倍,破盡記錄,固然係貴!

觀察家形容,相比多宗同類指控,渣打備受各界同情實屬罕見,更難得係英國政府力撐,美國內哄。

策略上,渣打十分攞足九點九分,原本有條件令佢地賠得更少,但既然聲譽重大,況且股東先係米飯班主,用三億四掃走強收買路錢流氓,市值即日回升三百億,抵!!

既然如此,渣打股東要對冼博德講聲THANK YOU,環球金融界,特別係歐智華更要讚對手WELL DONE。

無渣打死撐,英國當局大敵當前未必會如夢初醒。

由洗黑錢引發既買路錢事件,提升至監管機構交手層面,匯豐難道唔係大贏家,他日七億美金回撥,九哥要親吻彼德,兼敬禮致謝。

渣打股價對帳面值,一倍一左右,遠比平均兩倍為低。業績未走樣,管理層溢價令投資界必定加分。

以近十年渣打人事變動,更令習慣高薪挖既金融界好好反思。

以主席為例,前前前任桑德森,現任莊貝思,非銀行家出身,一樣有聲有色。

至於冼博德,更係經典代表。年僅五十,亞洲長大,太太係作家,大學主修公用行政,八八至零二年係麥肯錫顧問,及至零二年加入渣打,論年資,冼博德僅僅十年經驗,印證叻人隨處有。

銀行業係咪再要具泥於匯豐既內部升遷制,或者美資行既同業挖角潮呢?

八日風暴,冼博德化身神奇小子,CFO麥定思,更當上背後的男人。被指講粗口,鬧下屬,對伊朗交易視而不見,麥定思選擇隱形,但奇在一眾媒體無加入圍攻,反而處處維護,兼讚能力出眾。更譽為巴克萊行政總裁最佳後選人之一。

冼麥渣打二寶,表明機構品牌有價,有錯無錯,失分唔易。話說如此,渣打點解堅持要喺紐約當局解釋限期前,一定要握手和好?外界少提,但亦係一個迷。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」