無招


磚頭誠可貴,居屋價更高,當思歪特首小型施政報告,急市民所急,居屋免補地價後,我地當日已經批死,居屋爆價,樓市升溫,結果「不幸言中」!!

樓價指數屢創新高,據報買家怕業主反悔,要臨約列明必賣必買,搶樓情況可想而知。

思歪夾民望上台,西環效應之外,仲有一班人憧憬呢位擬似八五萬規劃師,會有辦法理順樓市。

所以正如佢勇字當頭,踩外交鋼線傳召日本駐港領事之際,更有更多人想佢傳召陳德霖,曾俊華落藥調控樓價。

有分析員統計,大曾爵士時代,太古城呎價每升一成,特區就會政策出台,至今,太古城呎價破位,既然「冰火曾」多次撰文表達樓市風險關注......

亦既然陳德霖講明要留意過度借貸風險,無理由陳曾二兄弟,對思歪大放慢板不加以提點。

又如果,思歪所托另有其人,並非冰火曾,同八十八樓,而係運房局掌門安東尼張,咁就弊。

看官仍然要時間做功課同學習,所以大行就算近日相繼短評,擔心政策風險有增,但實際上睇,中環人話,新班子上任個半月,有幾多次真真正正有政策制定經驗?

特首競選前多次表達房屋問題關注,又港人港地,又加建公屋,分析員最跌眼鏡係,面對高樓價,個幾月嚟佢比爵士曾更加放水,背後諗咩,無人知。

但麥格理大淡友「大衛吳」之前有個可圈可點分析,既然供應繼續多,官商博奕協調之下,政府決定將「私樓市場商品化」也。

所謂「私樓商品化」,係指樓宇買賣只容許高收入人仕進行,其他大部分中產以及基層,全數效法新加坡、或租或買政府興建的「組屋」。

的確,新加坡愛抄香港,香港亦愛抄新加坡,人地樓市商品化,社會融洽,我地樓市商品化,怕而未來五年,不滿升溫,最簡單由批地,供地,打椿到落成,前後五年,莫非係明醒發展商?

從另一方面諗,思歪要再出招,還有什麼法寶?離離去去就係限制按揭,較有效方法,禁二套房,或加重交易成本。

不過斷估咁重藥,佢未必敢,亦未必行得通。

樓市升因,十個理由未能盡錄,要降溫,試夠十種方法未必收效。

缺貨係當前問題之一,難怪連施老闆亦高呼樓價唱得太高。

我地相信政府「無呃人」,現屆政府的確已經密切監察著樓價升幅,而家最理想情況,係下半年供應穩步增加,估計新推出單位有一萬個,如果定價可以貼近二手市場,將有利樓價喺現水平穩定落嚟。

但如果下半年樓價升勢繼續失控,政策既風險就會顯注增加。

其實,用九二九三經驗,愈多政策樓價愈升,到九八鬆綁,樓價自然跟隨經濟形勢下瀉。思歪絕招,根本係要全面將爵士曾年代樓市調控政策取消,做其地產商無間道!!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」