「天使」逃亡?



兩個科網公司的消息,已經觸動整個大市氣氛。

要數熾熱當然是蘋果,以665點15美元嘅全日最高位收市,令到蘋果公司嘅市值升至6235點1億美元,成為人類有股票以來、全球市值最大嘅公司。

比起微軟喺九九年科網泡沫創下嘅6206億美元嘅最大市值、仲要高一點。

時移勢易,以星期一收市價計,微軟市值只有大約2577億美元,只係蘋果市值嘅四成左右。

當然分析員就一改之前悲觀立場,有分析員樂觀認為蘋果股價有機會升至1千美元1股,成為全球首間市值突破1萬億美元嘅公司。

事到如今,不少科網分析員已提出,一切成敗繫於一部iPhone 5,答案在下個月十二日揭曉。

不是要標奇立異,不過仍依我們看,作為教主最後兩件遺作,iPhone 5其實點到會大賣,問題係再下一代產品能否承繼、以及推出時間能否加快。

一天堂一地獄,反觀FB 似乎更陷入深淵之中。

PAYPAL創辦人Peter Thiel,熟悉我們的觀眾應一點也不默生,因早在「富.事.通」環節已亮相!

早對FB 有先見之明的Thiel,喺「04年」已投資50萬美元,當時公司市值唔夠5百萬美金。

係公司最早期嘅外部投資者,投資咗八年,帝爾喺fb嘅投資,大賺超過10億美元。

佢先喺FACEBOOK五月上市時,沽出1680萬股,套現6億3千幾萬美元,雖然上市後股價不振,市場蒸發一半,但對於早期投資者Thiel嚟講,仍有豐厚嘅利潤。

Thiel喺上星期四同五,以大約19至20美元嘅價錢,再出售2010萬股限售股,估計套現大約4億美元。

目前只係持有560萬股,市值1億1千2百萬美元。

華爾街日報話,Thiel大手減持fb並非唔尋常嘅舉動,特別係好似FACEBOOK呢類之前一直係私人公司,早期投資者沽貨套現係好常見。

不過作為科網界傳奇人物,Thiel咁多年來喺facebook 地位舉足輕重,身為首批FB天使投資者,此時棄船,市場無論如何都不會視而不見吧?

值得一提係Thiel作為董事會成員,佢雖少有干預公司日常運作,但喺需要時(特別是「缺水」時,即係要融資)、都會向創辦人朱克伯格提供建議。

Zuckerberg 亦在07年公開多謝過 Thiel 的支持,兩人算是亦師亦友關係。

而更雪上加霜係、facebook喺10至12月仲有三批限售股解禁,涉及超過14億股,而投機者亦繼續狙擊,星期一既「空倉」亦創左新高,喺可以容許借貨沽空既八千萬股中,多達八成三都係「沽空盤」。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」