更待何時?



正如黃金戰士所言,QE 可能所產生的效應,已經不在股市反應,推高的反而是全球的商品市場、當中尤以農品為主,而資產市場、特別是個別大城市的樓價。

股市成交偏低、已成為結構性問題,資金已出現棄股換樓的情況。

結果是樓市持續熾熱,樓價指數連續兩個星期創出歷史新高,比起九七年高位,仲要高近半成。

地產建設商更直言,樓市未算有泡沬,相信特區政府唔會推特殊措施壓樓價。

換言之即是堅叔相信連政府都無晒符??!

睇番一、二手樓,都有新高價不斷面世。龍頭盤太古城一個頂層單位,千一呎,連六百幾呎天台,以 1780萬轉手,呎價高見萬五蚊,創出屋苑歷史呎價第2高紀錄。

連之前滯銷嘅新盤,信和同南豐合作、喺大埔白石角嘅溋玥.天賦海灣,都有破頂交易,單位三千呎、私人泳池又係三千呎,作價半億有多,呎價 17500蚊,創出項目呎價同銀碼新高。

呢類特殊成交,呢排時有出現,已經唔可以話係單一個別情況。

結果是樓價指數連升兩個星期,再創出歷史新高。對比九七年高位、高出百分之四。

至於大型屋苑同港島分區指數,亦都同時創出歷史紀錄。

今次樓市升浪由七月中、新政府啱啱上台無耐開始,六個星期入面有五個禮拜都係上升。

特別係政府澄清未係時候推港人港地、以及提出居屋五千名額可以免補地價後,進一步推高細價樓成交,帶動新一輪樓市升浪。

有代理指,而家喺新界區、要搵二百萬樓下既放盤,已經幾乎絕跡,只有喺屯門仲有二百幾個放盤,但比年初都減少左近七成。

個別成交大家可能會有疑問,但今次升浪亦有成交配合,截至八月頭三個星期,50大屋苑有1176宗成交,比起上月同期急升咗五成一。

亦幾乎拍得著今年三月、樓市最旺時候相若。

正如上篇「泡沬之城」所講,如果金記同FS只係寄望美國利率有一日可以倒升、就令樓市自然調整,我們的樓市只會愈步向瘋癲。

要增大供應、甚至適時推行「港人港地」,今天看來已是刻不容緩。

思歪要真正擺脫弱勢政府,就是要呢個時候出手,否則更待何時?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」