八元



十二年嚟清白之身,由一份財經大報打破,六蚊變八蚊,加幅三成三,有人話係物超所值,但更多中環人話,勇字當頭!! 
 
賓卡大戶戲言,保持高質素誠意可嘉,如果加入超人專欄,小超日記,推廣李氏力場效應,內容足可匹敵,呢兩蚊,俾抵。
 
報紙加價,近幾個月時有傳聞,八蚊點嚟?正係當日報販協會建議既售價,但行業馬首是贍既報業公會,就維持由會員自行決定售價。
 
既然有勇字先峰,大家又會問,報紙加價熱潮會否重臨?
 
從成本角度,租金之外,記者人工加幅最細,紙價跌至海嘯水平,主觀上並不構成加價壓力。
 
客觀上,網絡媒體盛行,免費報章充斥,白紙黑字一份報紙,需求彈性已經比從前出現根本變化。
 
施老闆一份AM,令佢有足夠資格品評報業發展,施公近半年前已經批死,本港報章無能力加價,原因何在?
 
正係傳統報紙既忠誠老伴一眾買少見少。與其談論加價,施公反建議六蚊份既報紙,倒不如減價六蚊,佢樂於奉倍。
 
香港可以算係全球媒體行業最獨特既研究案例,七百萬人,電視台數目比外國一個州份高於倍計,報紙數目之多,令人拍案驚喜。
 
撇開背後,香港同其他城市一樣,報紙新舊媒體之爭,報紙出路如何,一直摸唔通。
 
華爾街日報由梅鐸接手,成績出奇地好,成為美國第一大報也。紐約時報追落後,網上版縮至每月僅得十次免費閱讀,但收入同市場仍然大不如前,近日要請嚟BBC總裁救亡,但業界仍唔睇好。
 
人人話舊媒體難有作為,WALLPAPER雜誌前創辦人高價套現後,幾年前重操故業,搞嚟一本MONCLE,財務表現不詳,但外國人眼中有一定口碑。
 
按呢位堅持舊媒體既老總話,傳媒業無新舊之分,搞得舊媒體,替代性非考慮之列,前題反而有於獨特性。
 
說回本港,報界獨立性與否,難有客觀界定,但財經媒體局限性大,卻不容置疑,雖然作為國際金融市場,但內地,歐美新聞主導,一份FT,
 
加兩個內地財經網站,夠料炒一個交易日。
 
更不能否認,香江今日既財經新聞,轉載成份比之前為多。要睇名家貼士?網上亦有大把。
 
所以報紙同波籮飽同價,寧選後者!!
 
維持質素,同改善質素,係兩個截然不同命題。財經新聞內容,有人嫌難發揮,但如果人人唔用腦,只顧搬字過紙,未被淘汰前已經先行自我淘汰。
 
多思考,多發掘題材,具備分析,觀點認同與否,做得到的話,十蚊都值!!! 但更現實係,地球咁大,叫得響離離去去得華爾街日報,金融時報,另加CNBC唉!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」