大約在秋季


行動落空,不單只一個聯儲局,仲有上一周先至心口掛勇字的歐央行德拉吉。

其賁看德拉吉的言論,表態已經相當明確,就係會推行買債計劃,同時亦不會違反歐央行宗旨,言辭觀點其實同上周一致。


只是歐央行的表態仍然只是停留在計劃階段,未見實際行動,令之前憧憬過渡的投資者有所失望,加上德拉吉亦承認德國央行公開的反對立場,令市場氣氛有所改變。


但細心留意德拉吉的言辭,其實已經相當進取,幾可肯定購債計劃已是事在必行!


至於聯儲局,雖然無明言出招,聲明卻發出兩個強烈訊號。

首先係下調經濟前景評估,由六月時提出「緩慢擴張」,變成今次指經濟出現「Decelerated」減速,論調明顯轉淡。

更重要係對推出寬鬆措施既時間。

聲明由六月時既「預備採取行動」,今次更進一步,講明將會推出所須既寬鬆措施,目的就係促進經濟復蘇同勞工市場改善。

有策略師形容,主席伯南克喺聲明中選擇既字眼,已經暗示而家離QE3,只係有呎步之距。

前聯儲局副主席Kohn,就提到伯南克今次用左「密切監控」呢個字眼,正係前主席格林斯潘、喺非常規情況出招前,會選用既措辭。

英美兩大財經報「華爾街日報」同金融時報,都形容聯儲局作出「強而有力」既表態。

被市場視為聯儲局「喉舌」嘅華爾街日報,標題就以當局釋出更強烈訊號,指今次措辭同當局喺推出第二輪量化寬鬆措施前、所用嘅字眼相似,反映聯儲局官員深切關注經濟情況轉差,一旦就業報告令市場失望、可能會促使聯儲局喺今年稍後時間推出刺激經濟措施。

金融時報就提到,伯南克而家只係等埋佢八月底喺Jackson Hole「聯儲局年會」發表演說後,喺九月12至13號會議,就會展開重大行動,刺激經濟。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」