經濟師演員

個幾月前,溫家寶總理召集中外人士經濟座談,德銀馬駿同匯豐屈宏斌成為唯一外資代表。

巨牛上身既屈宏斌無耐,就隨即上調我國增長預測,估年底見百分之九。

屈氏力場一度引起市場憧憬,莫非有料到!??

誰不知馬駿反而低調將增長預測降至八不保。個多月後,屈氏力場隨著一個匯豐PMI原形畢露,低調,終於輪到佢!!

兩個月不足,高調調高低調調低,只有大行報告既股價目標先會發生,但匯豐終於打破習慣,中國全年增長預測逼於無奈降至百分之八,下半年預測,第三季由八點五,降至七點七,第四季由八點九,降至八點三。

政策係咪等代經濟改善?唔少分析員堅持一定,但甚麼政策,具體詳情?

一,二,三、四,五,六,七,個個都話係減準備金。從數字上計,人行六月十二日以嚟,十八次逆回購,涉及一萬二千三百六十億人民幣,以平均每次準備金下調釋放三千億計,等於減左四點二八次

呢四點二八次另類下調準備金,作用如何?七日期回購利率僅僅四厘樓上,跌至三厘半左右,資金繼續緊,經濟師又話,係拉,應該再減!!!

但銀行界人士話,錢唔係無,但銀行唔拆出資金,而人仔資金外流,銀行真係減左息,但減既係外幣存款利率。所以減RRR,推低利息,係咪會加快資金外流人民幣,惡性循環與否,無人提過!

浪花淘盡英雄,經濟師市面供應極多,幾多稱得上真真正正經濟師,不知道!!人人鬧財經演員,又有無質疑過市面亦充斥大批經濟演員,更甚係,比財演,經濟師演員對白更加沉悶,更加黑板。


偶然一兩個經濟大循環,高下即時立見。比財演,甚至財經記者更不成熟,經演誤中副車事件頻頻,好例子之一係內地大小省市,比併經濟刺激計劃規模,加加埋埋五至八萬億,基於錢從何來,疑點重重,你認真就太天真。

諷刺係,踩地雷非你同我,外資個別大行部份搶閘叫好,話省市大計如同及時雨,有四萬億當年之感,正因如此,餘下時間經濟有救。地雷陣中,大摩、大和四字,榜上有名。

近幾個月,對內地經濟形容推陳出新,有見底,快見底,見底但不反彈,反彈後再見底,或雙底,L底。

講到底,內地經濟一字總結,信。一切在於你信與不信!! 

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)