富豪榜



強烈要求福布斯取消富豪榜,年年如是,新意欠奉。

美國離離去去係蓋茨、巴菲特,巴菲特或蓋茨,全球榜頂多加個墨西哥電訊大王。窮人無興趣知邊個係全球最有錢,有錢人亦未必介意排名先後次序。

中環人戲言,福布富豪榜唯一稍具睇頭,僅餘十三億人的中國富豪榜,因為邊個上榜,通常都.....

人人話貧富懸殊,對,一比九十九,但富豪入面既人,似乎亦分零點一對零點九九之分。

當然,富豪榜統計身家排名,有其局限,就事實而言可能係不盡不實,但一年一度,同一班頂級富豪,反映啲咩?就係富豪本身既上移能力,大概限制愈嚟愈大。

譬如,三十年前,蓋茨係黃毛小子一名,三十年後不斷係全球富豪榜首。

但有無諗過,再三十年之後,會唔會有一個新BILL GATE,同新股神出現?

莫非富豪榜到時,同依家仍然會大致一樣?

經濟創造財富,十幾廿年嚟,全球經濟翻了幾翻,但頂級有錢人名單,變動出奇地少。

係呢班有錢人太叻?依家新晉一代企業家,創業者無用?抑或係經濟本身出了問題?

實話實說,世界尚算和平,六,七十年代怕既冷戰無左,古巴革命,無埋,全球思想同知識更加進步,當年,肺癆係絕症,依家少事。

社會肯定進步左,但經濟數字上進步既同時,人類係咪物質上已界極限,發揮有限,造成富豪上移動力有限?

經濟史學家提到,工業革命之後,二次大戰後,社會重建,可以算係全球第二次經濟革命。

七十幾年嚟,經濟發展,除左資訊發達之外,進步無幾,全球可能要既,係有需要醞釀第三次經濟革命。

革命啲咩?無人知,要提升經濟,從而擴散令人類福祉受益,仲有咩可以做?

有人話環保,有人建議繼續提升科技,更有人認為,要嚟一次世界大戰,先可以推倒重來。

有留意既話,已作古者,更多人懷念,更多人問如果,如果佢仲喺度,會點呢?

美國四年前大選,奧巴馬之外,談論最多係列根,四年後今日既大選,情況一模一樣。

英國人仍然對邱吉爾念念不忘、中國人想鄧小平,香港最掛著係麥理浩、夏鼎基。

講到呢度,全球人類面對既,係人既質素下降問題,還是僅僅局限於經濟問題咁簡單呢

留言

匿名說…
一、三十年之後有蓋茨唔出奇,但幾乎肯定唔會有巴菲特,除非佢同邵爵士一樣咁長命。

二、並非人的質素下降,而是時勢造英雄。過於動亂或過於承平的時代,都不利有志之士建功立業。現在就是後者。

三、不過作者認為人的整體質素下降也未必是無稽之談。譬如第三段的「零點一比零點九九」,似乎當以「零點零一比零點九九」為正。作者本身對金融有一定涉獵,理應有相關的數字觸覺。
匿名說…
更正:第二點首句應為「現在的情況和人的質素是否下降未必有太大關係」

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)