內地股市有A股,有B股。但老外眼中,內地股市其實由頭到尾都係C股,有中國特色既股市也。

中國特色係咩?擺明係玩神秘,係外人咩都唔會明!

二零一二年九月廿七日下午一時,經典事件重演,開市埋位主持用盡十五分鐘,力數內地市況弱勢,痛罵救市無作為!!

結果,呢十五分鐘,上證指數由止跌,繼而升百分之零點八,更進一步升夠百分之三!!!

主持唯有即時收口,占少反應最快,由罵內地市,改為自責變"明燈"!!

點解?因為發覺內地股市原來有靈性。

長期被力數不是,士可殺不可辱,結果內地股市反應係:「喟,你鬧夠未?好,我升俾你睇,仲要由你地最睇淡既內銀股帶動,哈!」。

豈不快哉!

其實都係主持最後一句精警,股市只係懲罰願意做功課、著重基本因素的投資者。

所以最後結論係,內地股市是日升因不明,除非你相信見底千真萬確,內地知唔知咩事呢?

純粹奇聞共享,以下有好幾則。首先,和訊,新浪同證券時報,都各自列舉七、八、九大利好維穩因素,數字上加埋即係有廿四個利好原因,當然唔係!

因為,內容其實完全一樣。

慎防股市調頭向下,於是升市期間傳出第二個版本,就係證監會召開記者會,料重大消息公內,言之鑿鑿更包括中央台晚間新聞聯播有公布。

差唔多同一時間,原來人民網內地漲停,內地股市即時解讀係,當局借人民網漲停,發出政策維穩訊息。聰明!!

既內地網民更有驚人重大發現,就係星期三上證底位一九九九.四,有網民「穿鑿附會」,話用普通話講一次,發音形同「你就救救市吧!」

股市真係靈性?記得上次六四前後,一樣被揭其實係人為干預指數。

最令人佩服反而係下畫無離頭升市,一時間,內地股民發揮守望相助精神,努力發掘升市原因,中國人今日既團結,令人感動之餘,日本理應顧忌三分。

到今日為止,市場共識仍然係,十八大後見清天!!人事變動落實,政策隨時出台,大則來一次變種四萬億,小則降幾次RRR。

其實無需要咁多動作!!「九二七」事件告之,內地股市根本一個R就夠,就係RUMOUR可救市!!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)