對抗央行?


對沖基金經理入行有兩條守則。

一、跟隨大趨勢,
二、唔好同聯儲局對抗。

咁如果聯儲局同大趨勢對抗,又跟邊個?

QE3推出近兩個星期,市場興奮過後、開始回歸平靜。

同前兩輪QE股市有一成升幅唔同,歐美股市已經開始由高位回套,標普指數更係連跌五日,係七月以來最長跌市,亞太股市亦回落至QE推出前水平。

商品價格一樣有回套,期油比起九月中下跌左近十美元。即使金價亦無力再上。

新興市場貨幣叫做保持到升勢,摩通既新興市場貨幣指數,喺QE3推出以來,表現比上兩輪QE更加理想。

不過拆細睇,唔係所有貨幣都升得咁理想㗎,好似再次警告聯儲局印鈔會觸發貨幣戰爭既巴西雷阿爾、表現不升反跌,而上星期入市干預升勢既捷克克朗,更倒跌百分之二。

反而一向較少干預匯市既印度盧比、土耳其里拉、甚至俄羅斯盧布,就繼續吸引資金流入。

有對沖基金經理表明、聯儲局不斷印鈔,最終只會帶來災難後果。

摩根士丹利前貨幣策略師、已經轉為對沖基金經理既「任永力」Stephen Jen話,聯儲局有全球最具智慧既經濟師,幾乎無所不知,唯一會考起佢地、就係唔知聯儲局原來並非「無所不能」。(Got to know his own Limitation)

不過唔係所有人都對伯南克無信心既、債王「格羅斯」話,應該要繼續跟聯儲局買貨。

格羅斯話、既然聯儲局表明唔理估值高低、都會每個月買400億美元既按揭抵押債券。歐洲央行亦會出手買短期西班牙同意大利國債,就應該繼續跟隨佢地嘅動向投資。

不過重點係、要早過佢地買入有關資產,到佢地真係入市嗰陣,就可以獲利。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)