超越無限:Infinity and Beyond!


加買400億美金按揭抵押債券,另加原有既扭轉操作。

即係每個月,聯儲局會向市場注入850億資金。

以後無需要估幾時QE4,QE5,因為聯儲局唔止對購買資產期限隻字不提,仲講明經濟同就業市場無起色,會再買,同買多啲。
 
即係,伯南克領導既聯儲局正式啟動史上首次既無限量寬鬆。

其實早在聯儲局聯會後,我們已預覺無限量QE的身影身影,只是當時大家也說不準何時現身。

那大選前再加馬推量寬,係咪受到政治壓力﹖

伯南克話,佢哋完全獨立。

話同政治無關,不過紐約時報統計過,過去十五次既總統大選,聯儲局有十次喺選舉前兩個月,改變貨幣政策。

市場歡迎,但部份美國政客有保留。

一直批評聯儲局既眾議員Ron Paul保羅形容,係「失控」,亦造成恐慌,代價最終要伯南克自己承擔。

以每個月聯儲局變相印鈔金額計,到明年底,聯儲局既資產會增加近一萬二千億美元,相當於整個QE1規模,而總資產就達到四萬億美元,佔左美國本地生產總值兩成四。

黃金戰士潘國光講得好,作為佢「魔鬼」一面(其實每個人何嘗不是),對有QE當然高興。

不過短期市場既興過後,QE代價其實係劫貧濟富同之後引起超級通脹。

之前大手減持債券既債券大王格羅斯亦指,伯南克無限量寬鬆,經濟效益未明,但通貨再膨脹已成定局。

英美大報形容,伯南克進取之餘,可能玩緊危險遊戲。

經濟學者指,貨幣政策,作用只會推高通脹,無論學術理論同實際證據,都睇到都刺激就業有幫助。

就算十二年前已故幣學派大師佛利民呼籲日本買債,原因都只係當時日本嚴重通縮。

雖然效用成疑,多間大行相信,伯南克會繼續擴大收購資產規模。

伯南克面紗揭開,教授背後既真面目就係癮君子一名,BERNANKE DRUGGIE毒性之大,全球震驚。

亦都方串大亂。

BERNANKE DRUGGIE決定,係咪不負責任?

算,市場總有既得利益者,總有人舉腳讚成。

引用黃金戰士今日一句話,二零一二年,九月十四日,係全球致哀既一日。
 

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)