Q3遺憾


試想,如果你零七年十月就睇好股市到依家,儘管第三季港股升百分之七,一年三個季度升足兩個,咁代表係叻,定唔叻呢?

似乎後者居多,因為你多數輸緊錢!!!

剛剛完結既第三季,全球股市既豐收、但唔係經濟,亦唔係盈利帶動,而係人為,呢點無人會異議,連內地微博上載一段句子,都可以將市況掃高,原來市場是如何荒謬。

貨幣理論入面,簡單一條方程式,就係M=P,P依家暫且反映股價上,反映喺資產價格上,無人知幾時會正式顯示於通脹數據中,但可以肯定,係會一定出現!!

兩個星期前,聯儲局無限印鈔後,埋位搞左個伯南克會,結論係從來無證明印鈔有利經濟,過去亦從來未見過,靠印鈔谷經濟既央行有過退市例子。

WSJ 為QE 前因後果做左一個調查報道,揭發伯南克一早知無限印鈔計劃具爭議,於是聯儲局九月會議前一個星期,不停電郵,同致電俾各委員,總之有無投票權,佢都唔放過,甚至周末日都收到佢既電話,電郵突襲。

更由委員受不了伯老遊說,由鷹派,加入鴿派陣營。

伯南克係幾時有無限印鈔構思?原來早喺今年三月,佢已經心郁。

多名同伯南克交過手既委員,伯南克完全無將通脹放喺考慮之列,相反佢只驚新增職位每月跌至唔夠十萬。

當然,刻下睇唔到出事,嚟緊亦或者未嚴重到災難,但問題總有爆發既一日。

市場依家情況,令人聯想行為經濟學既遺憾理論,REGRET THEORY。

呢個理論簡單嚟講係攻破市場理智既假設。好似,你明知經濟有事,而唔買股票,就係想避過損失帶嚟遺憾。

但同樣你明知嚟緊有事,但又唔想因為錯失央行送禮製造既升市機會,而導致失去搵快錢既遺憾。

所以,因為唔想遺憾其實製造無數矛盾,市場近年情況可見一班。減少遺憾,既可以減少風險,但亦可能促使你增加風險。現時環境之下,唯有中間落墨!!

十月,或者第四季會點??人云亦云既話,幾間大行睇盡二萬二千五,唔人云亦云的話,就請繼續留意風險。

說來老套,十月係傳統股災月,美國印鈔無限兩周,已經想醞釀每月加印,歐洲事事未明,偉大祖國嚷著要政策,二百七十多日維持於憧憬狀態!!

世事無絕對係岩,伯南克今日功過,就算蓋棺當日,亦難有定論。

好似凱思斯,六、七十年代係經濟大師典範,八、九十年代就被視為自由經濟最大敵人,現在又何嘗唔係處於凱恩斯復辟!!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)