埃瘋看QE

大美國主義,橫行霸道,但始於好多時都盡顯公平,一啖沙糖,再一啖屎,奈佢唔何!!

一個美國人叫伯南完印錢,攤薄你回報,但另一個美國人叫庫克,就曲線派錢。明知你香港七百萬市民深害印錢之害,就擺到明,我係醒你!!

iPhone5一出,懶理佢邊間網絡商制式問題,既然香江小島成為繼澳洲日本全球第三個發售之列,加上偉大祖國開售無期,就係咁,庫克其實為伯南克贖罪,香港買完,內地賣,好過你炒AH股差價。

中環無論快餐店、畢打街、甚至洗手間,離離去去聽到只有四個字:「你抽左未?」抽咩?抽「埃瘋」!

十六激機價五五八八,外面收機價八五零零,即係一日回報五成二。

買樓唔得,炒的士牌都唔得,真係唔抽就笨!!!

IPHONE 令人瘋了!!

無辦法,大家餓機太耐了。大行報告特別多「埃瘋」報告,華爾街日報,頭條講「埃瘋」,彭博,CNBC近日有如一個「埃瘋」廣告雜誌。

似乎iPhone已經成為全球另類流通貨幣既一種。有庫克,大家暫且原諒了伯南克。

高盛光頭費思的確可愛,佢話既然印錢係懲罰存戶,佢義無反顧會接受邀請,咩都投資、咩都買!

高盛寶號當然有條件掃貨,但運作彊化既基金公司,因為回報呢兩個字,幾乎要跳樓自盡!!

以往,基金會先假設回報,繼而進行資金配置,決定不同類型資產比重。

但基金睇市叻,但敵不過央行傻,既然如此,輸錢風險大增。所以,金融時報已經提及,部份退休基金依家投資,前題係先假設輸到幾多,跟著再平均分配資產組合。

有人話,搵錢難。

當然你會話有IPHONE出既今日,唔難。

通街經常有錢執,你信唔信?除左執紙箱之外,話說幾年前,英國某條小巷,一夜間,原本鋪上既百幾年歷史地磚全數消失,據稱掘磚者轉售大賺一筆!!

講到呢度,唔係叫大家炒「埃瘋」,甚至要去街掘磚。

適逄無限印鈔QE3頭七,凡事諗開的,通街仍然大把機會。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)