非凡•李寧



李寧唔再愛李寧,李寧只係愛非凡,李寧只係想當一個非凡既有錢佬。

總之,李寧再次決定將李寧股份轉移到非凡一刻,中環人大嘆,李寧不再是李寧。 
一年前被禁止將股分左手交右手,而家捲土重來,唔同既係李寧既盈利表現已經大不如前。
喺分析員會議上、李寧表示佢對李寧公司既承諾同參與唔會改變,同時出席分析員會議既TPG代表、李寧執行副主席金珍君就形容對李寧既承諾有信心。
不過投資者對佢地既「承諾」就好有保留,李寧復牌股價大跌過百分之六,錄得接近四個月最大跌幅,相反,非凡中國搖身一變成控股公司,一度急升一倍三。
投資者對交易懷疑唔係無道理既。花旗同建銀都話,由於非凡中國曾經有意進軍房地產市場,難免令人憂慮日後有資金需求,會令李寧變成只係一個融資工具。

早上六點公佈既交易,大清早舉行既分析員會議,歷時僅僅廿五分鐘,分析員要知,分析員要問,對不起,通通答不上。

李寧強調,對李寧股份二三三一承諾及參與不變,單係呢句小學生理應分辯到李寧是真是假。
如果仲係認真,仲係愛一樣野,你會直接擁有,唔會好似依家隔多一道門,仲要實際上自行攤薄直接持股權。
經過重組,同增加非凡持股量之後,李寧雖則無減持李寧股份,但直接持股由兩成半,降至一成七,即係比TPG只係多四個百分點。
李寧到底想點,無人知,但動機明顯,就係佢一手創立既李寧,已經由寶貝,淪為幫佢做套現融資既功具。
兩年前,佢的確可能想借殼大搞體育推廣事業,配合李寧品牌再創高峰,依家,計劃似乎有變。
李寧想搞,可能係房地產,做一間王子中國房產公司。
八十年代,中國體操兩大名將係李寧同樓雲。有人估,過去十幾年,後者學前者,依家正式調轉。
樓雲外界所提不多,但知名度不下李寧,退役後佢同樣搞個體育品牌,又移民過美國,回流中國後,拈上地產業務,搞上一間樓雲房地產,做其開發商,結果掂左。
錢無人嫌多,王子當日有理想,平心而論,達標有餘。
房地產,係人知佢想搞,況且有隊友成功在前,但李寧股份,佢亦唔會即時放棄。何解?
中環人話,喺中國要攞地,錢係其次,大前題還須出師有名,或講得更直接,係要識巧立名目。
原來,體育,文教事業項目,攞地最易。聽完呢度,大家應該明,有人計劃掛體育頭,賣地產肉。
對二三三一嚟講,高層跳水,「爸爸」拋棄,外人TPG話事,外界有兩個截然不同睇法。
一,品牌始終係老外好。二,私募基金始終係賺完即棄,李寧不消幾年,又要搵新主人。
有接觸過李寧既中環人形容,李寧財技一般,容易信人。佢行錯一步,唔係李寧品牌既策略,亦唔係無心戀戰,另作他想。
而係佢信錯人,當日行錯買殼一步。以李寧既資產同品牌,無殼反而好辦事。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)