牛幾?


連續四次要由金管局承接美金沽盤。

港元走勢,同港股近期表現相當吻合,

港紙愈高,港股亦有得升。

市場既共識係,新資金的確加快流入,

但到底幾時流入,同規模幾多,外界有唔同演釋。

如果根據摩根士丹利既統計,流入本港既資金規模其實唔細,而且一早就大舉流入。

佢地用貨幣基礎,再加銀行新增外匯資產計算資金流向變化,

結果,截至八月份在港流動資金高達一萬五千六百億港元,破曬記錄。

當然、萬五億信不信由你,日資大和話,唔好過份跨大資金流入既數量,佢地提到,港匯過去一段時間都係強勢,只要少量既港元買盤,已經足以引發金管局入市。

以0809年一個星接既買盤可以多達六百億港元,而家既規模相對較細。

更重要係QE3後、環球既「風險胃納」係不升反跌,全球股市同商品都有回落跡象,金管局入市未必反映係資金流入本港市場。

當然市場已預先興奮,以恒生指數計,港股連升十日,係06年以來最長升市!

股市見頂未?黃師傅話,RSI八十二,係高,但高完可以再高,一旦出現背馳,見頂訊號先出現。

民間指標?有趣既係,連升差不多兩星期,外界把酒論市之餘,暫且尚未討論一個問題,就係依家係「牛幾?」

當咩SIR、咩叔啟動估牛期,你說牛一,他說牛二,到時再算!

全民是否皆股係一個指標,但未必用得上,事關投資者有「一朝被蛇咬」呢五個字既陰影。

想知頂未,留意大行報告,奇異目標價一旦現形,例如神華一零一、又或匯豐二十八,對上兩次對後市預示準確度,係一百分之一百!!!

如果講市場氣氛好,其實市場指標利好,倒令人有想入非非之感。一,經濟回穩,盈利低基數效應。

二,資金流入,人仔,同港元都持續高企。三,個市真係升,仲要人跌我唔跌,絕對夠營造市底強既賣點。

無人能夠預測後市,但市場有的想法其實同實際有出入,需要糾正。

最簡單係資金流入,在在唔係近一兩星期既事。

大戶有大戶玩法,況且有唔同大戶,如果編制一個大戶入市三步曲,先掃高BETA股,繼而買指數股,最後追落後股,似乎依家出現曬,大戶難道已經全數入市?

中環人話,市場依家有中資大戶,同鬼子佬大戶,前者早期的確已經掃落後又掃周期股,連折讓概念都掃埋,但中資芬佬想法難以捕捉,至於鬼子佬,岩岩掃指數股或者正正係事實。

探子回報,分析員上星期向西人SELL BETA系數高既周期股,結果仍然被冷淡對待。

市場如常複雜,巴菲特叫人唔好沽股票,千其咪信。

任何一位專家都會教,止賺比止蝕更難,嚟緊夾雜於升到你唔信,或相信嚇到你就死,引用約翰曾一句,係冰火之間。

沛沛大師羅尚沛今日從陰謀論推測,鬼子佬知你有聯匯,知你唔敢郁,資產價格上升方程式只會愈計愈準,既然如此,大可炒爆你,上述想法,未必係憑空亂想!!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)